Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Nieuwsberichten
Plaats reactie
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20190501 »

Alice schreef: 21 aug 2017, 17:53 Het is een normaal Transgender gebruik om zo spoedig mogelijk van het oorspronkelijk onderwerp afwijken en de draad verder laat lopen over geheel iets anders.
Transtopic, a.h.w.
Is ook een variant binnen het brede T-spectrum.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door JustMe »

Alice schreef: 21 aug 2017, 17:53 Nog een van mij over ‘de fiets’,
Koersfiets = een speeltje voor babyboomers die je geluidloos je met hoge snelheid inhalen op het fietspad en als ze op gelijke hoogte met je zijn een luide schreeuw geven zodat je van schrik de macht over het stuur kwijt bent.
Die met x tallen gelijk op het fietspad racen waar ieder uit de weg moet gaan, die dwars de weg oversteken waarbij ze verwachten dat ieder voor ze stopt, die graag in pelotons het midden van een verkeersweg rijden met het liefst een auto voor (scouting?) in het midden (foerage?) en een achter als bezemwagen.zodat het achter komend verkeer niet kan passeren.
Als we toch off-topic bezig zijn ... terechte kritiek, maar dat zijn meestal wel lui van de patat generatie. Babyboomers kom je tegenwoordig meer op elektrische fietsen tegen. Dat zijn ook sluipmoordenaars natuurlijk, maar ze hoeven minder inspanning te leveren. :)
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Jannet V »

Alice schreef: 16 aug 2017, 12:11 Dochter van Angelina Jolie en Brad Pitt gaat voortaan als jongen door het leven.

http://m.telegraaf.nl/article/28943330/ ... een-jongen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170816_03019792


O ja, en er wordt ook geijverd voor de genderneutrale fiets. De herenrijwiel is te gevaarlijk in gebruik en gender discriminerend.
Dus???
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

JustMe schreef: 21 aug 2017, 21:59
Alice schreef: 21 aug 2017, 17:53 Nog een van mij over ‘de fiets’,
Koersfiets = een speeltje voor babyboomers die je geluidloos je met hoge snelheid inhalen op het fietspad en als ze op gelijke hoogte met je zijn een luide schreeuw geven zodat je van schrik de macht over het stuur kwijt bent.
Die met x tallen gelijk op het fietspad racen waar ieder uit de weg moet gaan, die dwars de weg oversteken waarbij ze verwachten dat ieder voor ze stopt, die graag in pelotons het midden van een verkeersweg rijden met het liefst een auto voor (scouting?) in het midden (foerage?) en een achter als bezemwagen.zodat het achter komend verkeer niet kan passeren.
Als we toch off-topic bezig zijn ... terechte kritiek, maar dat zijn meestal wel lui van de patat generatie. Babyboomers kom je tegenwoordig meer op elektrische fietsen tegen. Dat zijn ook sluipmoordenaars natuurlijk, maar ze hoeven minder inspanning te leveren. :)
Hoi JustMe,

Ik denk niet dat je mensen van boven de 50j+, of bij ons hier de postbode ( woon zeer landelijk) en mss in de toekomst, ook de wijkagent met een elektrische fiets, babyboomers of sluipmoordenaars kunt noemen.

En de lui van de patat generatie, zie je eerder toch in het fitnesscenter. De elektrische fiets, is er om mensen zo lang mogelijk comfortabel te kunnen laten fietsen overal ( lange afstanden, berg op, berg af ). Een mens blijft, jammer genoeg geen 20j en we leven steeds langer. We willen de wagen toch allemaal, een beetje meer laten staan.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Jannet V schreef: 21 aug 2017, 22:06
Alice schreef: 16 aug 2017, 12:11 Dochter van Angelina Jolie en Brad Pitt gaat voortaan als jongen door het leven.

http://m.telegraaf.nl/article/28943330/ ... een-jongen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170816_03019792


O ja, en er wordt ook geijverd voor de genderneutrale fiets. De herenrijwiel is te gevaarlijk in gebruik en gender discriminerend.
Dus???
Hoi Jannet,

Dus ?????

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Hi, en nu toch, generatie namen aan bod komen. Deze zijn veel gebruikt in België of in Vlaanderen.

Generatie babyboomers ( ook wel, hier de kind-tsunami generatie genoemd) 1945-1960.
Generatie X ( ook wel hier, nix of de verloren generatie genoemd) 1960-1975 ( mezelf inclusief).
Generatie Y ( ook wel hier , de welvaart of pamper generatie genoemd) 1975-1990.
Generatie Z ( ook wel hier, de patat of apenstaartjes generatie genoemd) 1990-2005.
Generatie V ( is op komst, en reeds hier de verbinding generatie genoemd) 2005-2020.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Ender »

wat een rijkdom aan informatie!
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Marina1993 »

Dus het ging van de zoon van Angelina en Brad over op fietsen xD
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Ender schreef: 22 aug 2017, 17:24 wat een rijkdom aan informatie!
Hoi Ender,

Bij deze ga ik er dan van uit, dat Nederland en België dezelfde generatie namen gebruiken .

Grtz Nick :wship:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Alice »

Sneeuwvlok generatie v.a.1985 - 2000, generatie van beschutte, hypergevoelige mensjes. Kweek van 'helikopterouders'. Pamperende papa's en mama's die beschermend boven hun kind rondzoemen tot ze alle eigen verantwoordelijkheid weg hebben geblazen.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Plaats reactie