Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 09 sep 2017, 21:09 Het is niet "zomaar", hè? Zonder het geld kan ze de operatie niet financieren. Dat staat los van discretie en fijngevoeligheid (hoewel ik het vergelijk van een SRS met de aankoop van een flatscreen tv nou niet bepaald fijngevoelig zou noemen), en ik wil eigenlijk niet weten hoe het is als er iets tussen je benen bungelt wat er niet hoort maar wel zichtbaar/voelbaar/etc. is, en géén geld hebben om er iets aan te doen.
Hoi Nate,

Als er niets bungelt, terwijl er iets moet bungelen. Is dat gevoel, niet een beetje idem.

Verhalen, zoals 14 à 16 h per dag werken, 6 dagen op 7 dagen om de geslachtsoperatie te kunnen betalen. Ja, wie besteed daar nu aandacht aan ( We moeten allemaal werken).

Je, nieuwe maagdelijkheid verkopen ! Dat zullen, er wel meer lezen. Maar het is, niet erg fijngevoelig, discreet, tactvol hé. Laat staan, een goeie zaak voor de algemene reputatie van het transgender-zijnde.

Ik hoop, later een berichtje van haar te kunnen lezen: Enorm bedankt, de verkoop is gesloten, mijn operatie is betaald :wship: .

Of mss niet, en staat ze door de situatie nu achter met de huur ( Fijngevoelig) ! Wie weet ?
Als iemand, op deze manier zijn of haar operatie wil betalen, doe het dan met een beetje meer discretie ( Al is het, natuurlijk wel een goeie ( Milieu) truc om meer klanten binnen te halen).

Niet iedere trans-gender, betaald op deze manier. En dat mag, ook eens duidelijk worden vermeld.
Arme ik toch, die er moest voor werken en sparen ( Eigen persoonlijke bijdragen). En ik had joekels van borsten ( Zichtbaar, voelbaar, bungelen niet in te binden ) en een bungel ( Penis) tekort.


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Nate_0 »

Het is en blijft haar lichaam... En dit soort verhalen bestaan wel meer, niet alleen bij transvrouwen. Ik ken haar situatie niet, ik weet niet of zij in staat is om te sparen of weet ik wat, dus ik oordeel ook niet over haar.
meerdere zakken met zaagsel
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Jer158 »

Sigrid schreef: 10 sep 2017, 07:13Wanneer dat klopt, dan moet ik mijn mening over de gezondheidszorg in de UK tenminste gedeeltelijk bijstellen. Dan is dat alvast beter geregeld in de UK dan in BE (waar je een substantieel deel zelf moet betalen).
Transoperaties zijn gratis via de NHS. Voor hormonen betaalt men net als voor ieder ander medicijn een eigen bijdrage van een euro of 10 per uitgifte.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 10 sep 2017, 11:50 Het is en blijft haar lichaam... En dit soort verhalen bestaan wel meer, niet alleen bij transvrouwen. Ik ken haar situatie niet, ik weet niet of zij in staat is om te sparen of weet ik wat, dus ik oordeel ook niet over haar.
Hoi Nate,

Ik veroordeel haar niet, maar haar verhaal.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef: 10 sep 2017, 13:53
Hoi Nate,

Ik veroordeel haar niet, maar haar verhaal.

Grtz Nick ;)
Dat bedoelde ik dus met snel (ver)oordelen en tactloos.
Ken je haar verhaal wel?
Kán je haar verhaal überhaupt wel kennen?
Of ken jij The Sun enig waarheidsgehalte toe?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Sigrid,

Ik kan alleen uit haar verhaal opmaken, dat ze als transgender haar maagdelijkheid verkoopt om haar operatie te betalen.

En ik ben van menig: Als dat jammer genoeg uit financiële problemen zou zijn. Omdat er b.v. totaal geen vergoeding ( Of een enorme persoonlijke bijdrage) is voor haar gewenste geslacht-operatie.

Doe, dan een deftige oproep, tot o.a. betere en betaalbaardere behandelingen ( Daar zullen alle trans-genders mss beter van worden). Of, je doet dit ( Je maagdelijke verkopen) met een beetje discretie ( Trouwens niet iets, om fier op te zijn. En al even min, om het als trans-gender te lezen ). Dergelijke verhalen komen trouwens, niet alle trans-genders ten goede ( Mss eerder: zie je wel, ze doen alles tegen betaal-seks).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20190501 »

Nogmaals: wat weet je nu over haar. Alleen hetgeen The Sun schrijft?
Zo ja, geloof je dat dan blindelings?
Wellicht is de ene helft verzonnen en de andere bij elkaar gelogen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Ender »

ik vind het eigenlijk wel een geniaal idee. als je niet de centen hebt, en geen zin hebt / het geen optie is om x aantal jaar te sparen, en je denkt zo over je lichaam.. waarom niet? ik vind het wel kwetsend dat Nick doet alsof een SRS hetzelfde is als een plasmaTV te kopen.. hij als geen ander zou moeten weten dat dit zo'n ingrijpende operatie is, en dat het zo'n verbetering van leven (zou kunnen) geven, dat wil je niet uitstellen.. hij zou als geen ander moeten weten dat voor (binaire) TGs je NU in je wenselijke geslacht wil leven.. zo redenerend snap ik de gedachtegang van deze vrouw wel.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20190501 »

Ender schreef: 10 sep 2017, 22:10 dat voor (binaire) TGs je NU in je wenselijke geslacht wil leven..
<excuus voor late zondagavond off-topic gedachte modus>
daar zou ik wel 's een boompje over willen opzetten
</>
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 10 sep 2017, 19:18 Nogmaals: wat weet je nu over haar. Alleen hetgeen The Sun schrijft?
Zo ja, geloof je dat dan blindelings?
Wellicht is de ene helft verzonnen en de andere bij elkaar gelogen.
Hoi Sigrid,

Gedeeltelijk verzonnen of niet, dergelijke verhalen verschijnen niet zonder enige vorm van toestemming ( Foto's, inclusief ? ). "Transgender verkoopt nieuwe maagdelijkheid om haar operatie te betalen", oordeel, beoordeel en veroordeel zelf.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gesloten