T-Amerfoort op 15 september...

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Eva »

Amersfoortse werelden...

Vertier genoeg in Amersfoort. Van heel verschillende aard ook, we geven voor vrijdag de 15e september twee voorbeelden.

Je kunt je met een 'treintje' door de binnenstad laten vervoeren. Heel leuk als je van vrolijke kleuren houdt en de stad op zich is zeker de moeite waard. Meer weten? Klik hier. Emma heeft er overigens een eigen beschouwing aan geweid, zie haar tijdlijn...

Er zijn ook serieuzer vormen van tijdverdrijf in de aloude Keistad: A Sense of Place. Vijf kunstenaars laten hierbij werk zien waarin wordt onderzocht hoe de samenhang is tussen de plek waar je verblijft en de identiteit die het gevolg is van je aanwezigheid aldaar. Lees meer...

En dan...?
PANIEK...?

Een beetje maar...

Patrick heeft een andere club geboekt en had ons dat niet verteld... Maar, geen nood, we hebben een alternatief!

We gaan NIET naar Te Pas, maar naar 't Draeckje :D
Hellestraat 51 in Amersfoort

Dan gaan we dus naar Eetcafé 't Draeckje, waar vanaf 19.00u T-Amersfoort ook een vertrouwde sfeer en omgeving biedt.
Het wordt weer een gemengd gezelschap met transmannen, transvrouwen, transqueers, genderqueers en een ieglijk die zich daaraan verwant voelt. Betrokkenen ook? Ja, uiteraard :)

Kom, en wees er (weer) bij, eind deze week.

Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Je komt natuurlijk niet vermomd als drag queen, strandwacht of in groot gala. Kleed je gewoon en zoals je je goed voelt.

Waar en hoe?
Aan de Hellestraat 11 in Amersfoort. Daar vind je Eetcafé 't Draeckje. Zo'n tien minuten lopen vanaf station Amersfoort Centraal en bijna naast parkeergarage Sint Jorisplein.

Hoe laat? Hoe vroeg?
De avond start om 7 uur. Wij zijn er in elk geval tot een uur of twaalf, maar ook zonder ons is het gezellig genoeg om langer te blijven!

Tot vrijdag de 15e!
Afbeelding
Emma & Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Marijn »

Daan en ik zijn van plan om te komen. Maar de definitieve beslissing wordt bij de meeste activiteiten die we samen doen pas op het laatst genomen. Dus jullie gaan het (en misschien ons) zien. :)
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Marijn »

Ah, die nieuwe locatie heeft in ieder geval een vegetarisch hoofdgerecht. Misschien eten we dan wel daar ipv in een van de andere eetgelegenheden die ik gevonden had.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Laurens »

Ik kom! Ik ben pas 14, maar gelukkig woon ik in amersfoort dus qua tijden mag hett waarschijnlijk wel van mijn ouders.

P.S. Ik wil de pret niet drukken, maar als iemand die al zijn hele leven in Amersfoort woont kan ik je vertellen dat iedereen die in amersfoort woont echt een ******hekel heeft aan dat treintje. Maar als je het leuk vind moet je het zeker doen! xD
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Nienke »

wellicht een berichtje sturen naar de vaste gasten die altijd komen, of een mailing, lijkt mij dat veel mensen dit bericht kunnen missen :( Vooralsnog denken wij te komen.... :)
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Marijn »

En misschien zorgen dat het personeel bij Te Pas de alternatieve locatie kent (als dat niet al zo is), zodat ze mensen door kunnen verwijzen.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Dieuwertje »

Nienke schreef: 14 sep 2017, 17:45wellicht een berichtje sturen naar de vaste gasten die altijd komen, of een mailing
Ik kan bevestigen dat dat inmiddels heeft plaatsgevonden :D
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Emma »

Dieuwertje schreef: 14 sep 2017, 20:57
Nienke schreef: 14 sep 2017, 17:45wellicht een berichtje sturen naar de vaste gasten die altijd komen, of een mailing
Ik kan bevestigen dat dat inmiddels heeft plaatsgevonden :D
Sterker nog, we hebben naast deze mededeling op het forum ook gewoon een website, een mailing list en een Facebook pagina. 😀
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Marijn »

Helaas, Daan en ik zijn allebei gammel. Ik ben verkouden en heb een keelontsteking. Dus het is toch niet verstandig om te gaan. Jammer, want we hadden er wel zin in.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: T-Amerfoort op 15 september...

Bericht door Nienke »

Mijn vrouw is ook ziek, heel jammer, maar ik kom wel :)
Plaats reactie