Tanja van Hengelen (PII)

Psychologen en procedures
nraeven
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jan 2017, 13:58
Gender: Trans FtM

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door nraeven »

Ik heb morgen mijn eerste gesprek. Ik kreeg gisteren een Whatsappje dat het via Skype moest gaan. Vond ik eigenlijk ook niet zo netjes dat dat zo last minute vertelt wordt, maar goed. Ik word in ieder geval, na heel kang wachten, geholpen. Het balletje gaat rollen...
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Anon20230219 »

nraeven schreef: 06 sep 2017, 11:48 Ik heb morgen mijn eerste gesprek. Ik kreeg gisteren een Whatsappje dat het via Skype moest gaan. Vond ik eigenlijk ook niet zo netjes dat dat zo last minute vertelt wordt, maar goed. Ik word in ieder geval, na heel kang wachten, geholpen. Het balletje gaat rollen...
Klopt, ik heb morgen middag mijn gesprek met haar ook via Whatsapp beeld bellen, ze zit komende weken nog in het buitenland.
Maar niet netjes dat het op het laatste moment tegen je gezegd is..
Succes voor morgen elk geval.
nraeven
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jan 2017, 13:58
Gender: Trans FtM

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door nraeven »

Nou, heb dus alweer bijna een week geleden mijn eerste gesprek gehad. Ging zo ontzettend goed! Het was al behoorlijk duidelijk voor haar, zei ze. We verwachten een snel traject, als er natuurlijk niks vreemds gebeurt. Ik zie het ontzettend positief in en die 8 maanden wachten waren het allemaal waard. :D
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Anon20230219 »

Ja bij Tanja gaat het behoorlijk rap, ze pakt bij mij ook erg lekker door moet ik eerlijk zeggen.
Ben blij dat ik uiteindelijk deze weg ingewandeld ben want heb nu het gevoel dat er eindelijk beweging in het traject is gekomen.
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Jennifer84 »

bij mij kreeg ik ook pas een paar dagen voor het 1ste gesprek te horen dat het gesprek via skype was. Het leek mij dat er niet veel comunicatie tussen haar en PII zelf was. We hadden verschillende data's en tijden voor gesprekken en het verbaasde haar dat er niet meer dan een paar afspraken was door gepland.
Ik heb nu 2 skype en 1 live gesprek gehad en aankomende woensdag de volgende en het gaat lekker vlot.
Ik ben er zo ontzettend blij mee dat ik via hier deze weg heb gevonden.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door Emma1981 »

Meeste mensen zullen het wel weten, maar er was in ieder geval bij mijn geplande afspraken een tijdzone issue met wintertijd waardoor alles een half uurtje moest verschuiven. Dus just in case zou ik bij afspraken na 29 oktober de tijd die je doorgestuurd krijgt even vergelijken met wanneer de afspraak staat.

En ja, ik ben ook net als jennifer erg blij dat ik via dit forum PII heb gevonden. Al was het voor mij met al het huiswerk wat je krijgt soms ook erg veel in combinatie met werk, en soms zijn de lepels dan op. Maar dat maakt het allemaal wel heel concreet en tastbaar. Het tempo maakt dat je er echt intensief mee bezig bent.
JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: Tanja van Hengelen (PII)

Bericht door JustMe »

Vergeet niet dat als het allemaal teveel wordt je dat gewoon met haar kan bespreken. Ze laat het tempo aan jou als je dat wilt.
Plaats reactie