Nieuwe chat! Zie dit topic.

T-Deventer

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

T-Deventer

Bericht door Dieuwertje »

Op vrijdag 17 november word T-Deventer voor de eerste keer georganiseerd.
Waar? Aan de Brink in Grand Café Food & Joy, Brink nr 80. Gevraagd is om een tafel in de buurt van de ingang. Als dat op de avond anders blijkt zullen we dat melden in de diverse kanalen.


Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Je komt natuurlijk niet vermomd als drag queen, strandwacht of in groot gala. Ook is het geen travestiefeestje. We gaan als gewone mensen naar een gewoon café.
Breng ook gerust iemand mee die betrokken is, je partner bijvoorbeeld. Dat doen er wel meer en we bijten geen van allen

Waar en hoe?
De avond vindt plaats in een heel gewoon grand-café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van T-mensen als acceptatie door de rest van de wereld.

De Brink is te voet goed te bereiken vanaf Station Deventer.
Parkeren kan aan de westzijde van de IJssel. Gratis, maar je hebt wel het pontje nodig. Niet duur, 1,50 voor een retour (contant afrekenen). Wel rekening houden dat het laatste pontje om 11 uur 's avonds gaat. Anders kan je ook parkeren in de Centrumgarage met het adres Op de Keizer 1, 7411 TC Deventer.
Voor de dames: hou met je schoenen rekening met de mooie geplaveide Deventer binnenstad. Kasseien, oude klinkertjes en als je ze weet te vinden de rivierkeitjes! Dat geld vooral als je vanaf de IJssel naar de Brink loopt. Hakken kunnen best, mits je een beetje geoefend bent

Hoe laat? Hoe vroeg?
De gastvrouwen voor T-Deventer zijn Janna en Dieuwertje. Helaas kan Janna de 17e niet en zal zich voor deze avond laten vervangen door Jacqueline. Zij gaan proberen daar om 6 uur in de avond te zijn. Kunnen ze meteen wat eten. Een echte starttijd is er niet. Kom maar gewoon wanneer jou dat het beste uitkomt. Om een uur of twaalf houden we het voor gezien.

Tot vrijdag de zeventiende november!

Hartelijke groet,
Dieuwertje en Janna.
T-Deventer
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Deventer

Bericht door marianne »

Ik ga proberen te komen, drie kwartier vanaf Enschede met de trein, wel effe 22 Euro voor heen en weer, een lift is welkom.

Ga je het ook in een aantal Facebook pagina's publiceren ? ik kan het in de Transgender-café Enschede zetten.
Ook zijn er een aantal agenda's op diverse sites die T activiteiten vermelden, denk aan TNN, COC, Transvisie.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Deventer

Bericht door Dieuwertje »

marianne schreef: 26 okt 2017, 15:55wel effe 22 Euro voor heen en weer
Als de lift niet lukt kan je nog kijken of een NS uitje goedkoper is.
Laatst gewijzigd door Dieuwertje op 26 okt 2017, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Deventer

Bericht door Dieuwertje »

marianne schreef: 26 okt 2017, 15:55Ga je het ook in een aantal Facebook pagina's publiceren ?
Facebook gaat nog komen. Ik hoop de exacte locatie binnenkort bekent te maken en dan komt dat ook. Wat mij betreft, hoe meer publiciteit hoe beter.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Deventer

Bericht door Eva »

Mooi initiatief!
Helaas kunnen Emma en ik er niet bij zijn. Voor de even-genummerde weken hebben we een vaste andere afspraak; dan halen we Emma's dochtertje op en dat gaat voor ;)
Wel gaan we dit op ieder vlak ondersteunen. Nieuwsbrief, webpagina, faceboek, en zo voort.
We zijn er maar al-te-blij mee :happy-cheerleadersmileygirl: :happy-cheerleadersmileygirl:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Deventer

Bericht door Dieuwertje »

Jullie houden al genoeg handjes vast. En op de achtergrond doen jullie dat hier ook.
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: T-Deventer

Bericht door merel »

Succes met de avonden. Hoop dat de avonden nu langer blijven bestaan dan die van enkele jaren geleden die waren toen in het coc café.
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Deventer

Bericht door Dieuwertje »

merel schreef: 26 okt 2017, 21:19Hoop dat de avonden nu langer blijven bestaan dan die van enkele jaren geleden die waren toen in het coc café.
Vooralsnog doen we dit jaar 1 avond. Het is zeker de bedoeling om daar volgend jaar een vervolg aan te geven. Dat zal dan vermoedelijk ergens in het voorjaar zijn. Om de 4 weken net zoals T-Breda en T-Amersfoort gaat het dus nog niet worden. Maar wie weet als het een succes wordt dat dat toch nog gaat komen. Eerst maar eens kijken hoe de belangstelling straks in november is en dan in het voorjaar de draad weer oppakken.
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: T-Deventer

Bericht door Charlotte_C »

Het is voor mij net even een paar slagen te ver, daarom ga ik er ook niet bij zijn. Maar ik juich de totstandkoming van dit initiatief toe en dat het maar net zo'n groot succes mag worden als de andere t-(vul in locatie) avonden.

Go Girls

Groetjes,

Lotte / Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: T-Deventer

Bericht door Janna »

Ik kan dit keer niet bij zijn, maar een volgende keer probeer ik het zeker!

Nog een praktische aanvulling: op het pontje kun je niet pinnen. :-)
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.