kostuum/mannen pak gezocht!

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Anon20180311 »

Vermaken = In België ( Vlaanderen) Herstellen.

Maar goed ( Ik snap het, deze keer).

Bijna iedere kledingzaak kent in België een: Aanpassing service ( Behalve, veel confectiezaken zelden of niet, jammer. Gat in de markt.).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Nate_0 »

@nick ...Dus?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 09 nov 2017, 13:10@nick ...Dus?
Zelf doen of leren net als ik ;) . Naaimachine en gas geven, niets mis mee.
Zelfs niet zo moeilijk, net als ramen lappen, stofzuigen, koken, knoop aan zetten, was doen, enz,.....

Grtz Nick ( Wat je zelf doet, is altijd beter en veel goedkoper :D ).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Nate_0 »

Ja, ik ga geloof ik ook maar zelf mn mastectomy uitvoeren...

Maar even serieus, het topic ging toch zeker over het vinden van een pak. Lang niet iedereen is naar de huishoudschool geweest; ik zou echt niet mijn eigen pak kunnen vermaken. Gents huurt een bedrijfje van buitenaf in die het voor een euro of 8 doet als je je pak via Gents hebt en ze hebben het over het algemeen binnen een dag klaar.
meerdere zakken met zaagsel
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Ender »

Nate, ik denk dat Nick hierbij aanbiedt om pakken te vermaken voor transmannen. Mooi toch?
Bedankt voor het aanbod, Nick!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 09 nov 2017, 20:12 Ja, ik ga geloof ik ook maar zelf mn mastectomy uitvoeren...

Maar even serieus, het topic ging toch zeker over het vinden van een pak. Lang niet iedereen is naar de huishoudschool geweest; ik zou echt niet mijn eigen pak kunnen vermaken. Gents huurt een bedrijfje van buitenaf in die het voor een euro of 8 doet als je je pak via Gents hebt en ze hebben het over het algemeen binnen een dag klaar.
Hoi Nate,

Ik liep ASO geen huishoudschool, geen technische ( TSO) , of beroep ( BSO). Maar toch kan ik een wiel, olie, batterij, enz. van mijn jeep vervangen. Ik woon zeer landelijk, en vervang in 1-2-3 de wc pot of douche.

Dat noemt men in: Vlaanderen " een handige Harry.

Grtz Nick ( Ik ben een leek der digitaal netwerk, maar dan vooral, omdat het mij niet echt boeit).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Anon20180311 »

En als korte bijlage: Ik stopte het ASO in mijn tijd, omdat ik geboren was als meisje. En de studierichting die ik toen wilde, alleen toegankelijk was voor jongens. Daardoor, zette ik :D mijn studies verder in het kunstonderwijs.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Oliver
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2017, 22:53
Gender: Trans FtM
Locatie: groningen

Re: kostuum/mannen pak gezocht!

Bericht door Oliver »

dank allemaal voor de reacties ik heb er 1 kunnen vinden bij de h&m ^_^
Plaats reactie