Nieuwe chat! Zie dit topic.

Binders te koop

Grootschalige handel is niet toegestaan
Gebruikersavatar
Aydin
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 sep 2017, 13:20
Gender: Trans FtM

Binders te koop

Bericht door Aydin »

Hé mannen, ik heb 2 binders van Danae in een aanbieding gekocht. Maat m, 1 korte en 1 lange.
Ik weet niet of ze te groot zijn, maar ze hebben bij mij geen effect. Alleen als ik ze over elkaar draag een heel klein beetje.
Heeft iemand die misschien iets steviger gebouwd is hier interesse in? Ze kostten 75 euro incl verzendkosten. Ik vraag er 25 voor, incl verzendkosten. Gaf ze graag weg, maar ik moet natuurlijk een nieuwe kopen.
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Binders te koop

Bericht door Hrafn »

Zou je ze willen ruilen tegen een underworld binder maat s? Het is een lange en heb hem maar 3x aangehad. Voor mij is die wat te strak, hij bindt wel heel mooi. Omdat ik snel pijnlijke borsten heb kan ik hem niet dragen.
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Binders te koop

Bericht door Ender »

Denk dat je Underworks bedoeld, Hrafn? :) Underworks binders zijn wel heel vet trouwens (imo) mijne bind iig supergoed.
Gebruikersavatar
Aydin
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 sep 2017, 13:20
Gender: Trans FtM

Re: Binders te koop

Bericht door Aydin »

Hé Hrafn, dat wil ik wel, maar ik vraag me af of die weer niet te strak is ook voor mij. Ik heb nl ook een extra sterke van danae in maat m en die zit vrij goed... Ik lees even het binder vergelijkingstopic.
Gebruikersavatar
Aydin
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 sep 2017, 13:20
Gender: Trans FtM

Re: Binders te koop

Bericht door Aydin »

Hé Hrafn, als ik het zo lees, kan ik het beter niet doen. Sorry!
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Binders te koop

Bericht door Hrafn »

Is ok! Ik neem aan dat ze 25 per stuk zijn? Dan wil ik de korte wel als dat kan. Ik heb al een lange m van Danae. Die bindt voor mij ook niet goed maar wegens gevoelige borsten kan het niet anders.
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Binders te koop

Bericht door Laurens »

Hrafn schreef: 14 nov 2017, 15:24 Zou je ze willen ruilen tegen een underworld binder maat s? Het is een lange en heb hem maar 3x aangehad. Voor mij is die wat te strak, hij bindt wel heel mooi. Omdat ik snel pijnlijke borsten heb kan ik hem niet dragen.
Zou u deze willen weggeven/verkopen? Het is precies waar ik naar zoek!
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Binders te koop

Bericht door Hrafn »

Laurens schreef: 16 nov 2017, 18:00
Hrafn schreef: 14 nov 2017, 15:24 Zou je ze willen ruilen tegen een underworld binder maat s? Het is een lange en heb hem maar 3x aangehad. Voor mij is die wat te strak, hij bindt wel heel mooi. Omdat ik snel pijnlijke borsten heb kan ik hem niet dragen.
Zou u deze willen weggeven/verkopen? Het is precies waar ik naar zoek!
Ik zou hem graag willen verkopen, heb hem nieuw voor 46 euro gekocht en dus bijna niet gedragen. Is 35 euro een ok bedrag? Stuur maar even een pb'tje.