Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Saskia »

Ik heb ook geen 00 00 0000 maar bij huidig en geboorte datum staat het goed.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Patricia »

Ow dat moet Charlotte dan ook maar een controleren als er zoveel over te doen is dat het misgaat. Lang leven de overheid
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Charlotte_C »

Bij mij zijn de oude gegevens gewoon weg. Daarnaast heb ik geen kopje 00-00-0000 en staat alles gewoon goed. Goed dat dit topic even geopend is.

Groetjes.

Lotte / Charlotte ( mag allebei. Als het beestje maar een naam heeft )
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Anon20190712 »

Nou even nagevraagd bij de gemeente, blijkbaar waren die gegevens toch niet verwijderd al had dat wel gemoeten. Foutje dus. Al vind ik het wel typisch dat er een aantal maanden terug online geen kopje 00-00-0000 te zien was....Nu moet ik een schriftelijk verzoek indienen en vragen om bewijs dat de verwijdering van historische gegevens zijn doorgevoerd.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Anon20190712 »

Fiona schreef: 19 nov 2017, 10:17 Ik heb nogmaals een verzoek ingediend bij de gemeente en het staat nu weer goed. De gemeente vraagt zich ook af waarom de oude gegevens weer vermeld stonden, Dus denk ik dat de fout ligt bij MIJNOVERHEID. Heeft denk ik te maken met het updaten en dat dan de oude gegevens er weer staan. Zal het nu even geregeld controleren.
Heb ook het verzoek opnieuw ingediend, moest schriftelijk en ik heb nog geen reactie gehad of verandering gezien op mijnoverheid. Bij mij zeiden ze dat m’n gegevens ‘gewoon niet verwijderd’ waren terwijl dit wel had gemoeten, maar ik verdenk zelf ook dat mijnoverheid de schuldige is.
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Fiona »

Bij mij duurde de reactie tussen 1 tot 2 weken. Toen stuurden ze me een uittreksel van een paar bladzijden hoe ik er weer juist geregistreed sta. Ook bij mijn overheid is het weer correct aangepast. Maar ja. Hoe zal dat volgend jaar weer zijn? Zal het zo nu en dan eens gaan controleren en een printScreen maken zodat je het kan bewijzen en uit laten zoeken waar de fout ligt.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Anon20190712 »

Goed idee!
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Anon20190712 »

Fiona schreef: 01 dec 2017, 21:53 Bij mij duurde de reactie tussen 1 tot 2 weken. Toen stuurden ze me een uittreksel van een paar bladzijden hoe ik er weer juist geregistreed sta. Ook bij mijn overheid is het weer correct aangepast. Maar ja. Hoe zal dat volgend jaar weer zijn? Zal het zo nu en dan eens gaan controleren en een printScreen maken zodat je het kan bewijzen en uit laten zoeken waar de fout ligt.
Ik heb afgelopen vrijdag een brief ontvangen waarin staat dat de gegevens op mijn verzoek zijn verwijderd- dus ik check net vrolijk de BRP op mijnoverheid...Nee hoor. Nogsteeds een kopje met nullen waaronder mijn oude gegevens te zien zijn... :fpalm:
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Charlotte_C »

Misschien is er vertraging.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Fiona
Berichten: 171
Lid geworden op: 30 jul 2015, 23:02
Gender: Vrouw

Re: Geschiedenis overschrijven of verwijderen GBA

Bericht door Fiona »

Diurt echt een aantal dagen tot een week.
Plaats reactie