Nieuwe chat! Zie dit topic.

FTM kast op opgeruimd

Grootschalige handel is niet toegestaan
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

FTM kast op opgeruimd

Bericht door Jan »

Hoi mannen,

Ik heb mijn kast opgeruimd en ik heb wat spullen die ik niet meer nodig heb. De meeste spullen zijn rond de 2 jaar gebruikt, sommige niet of minder. Ik probeer jongens te helpen die niet veel te besteden hebben. Als je vragen hebt, stel ze dan in deze thread tenzij het persoonlijk is, pb me dan maar. Als je iemand kent die omhoog zit en die deze spullen misschien kan gebruiken stuur me dan een pb.

Binders:

- Underworks tri top, 4 stuks, wit, maat S, ik promoot ze niet als mooi, ik heb ze 1-2 jaar intensief gedragen en ze zijn uitgewassen
dus grijs. Ondanks dat ze er niet uit zien functioneren ze nog wel.

- Underworks tri top, 1 stuk, wit, maat xs, per ongeluk te klein gekocht, misschien 2x gedragen, is in goede staat.

- Danae, Weet het type niet, hij is half lang net als de tri top, geen sluitingen, wit en ik heb hem veel gedragen,hij functioneert
goed maar is wel grijs uitgewassen.

- Underworks V-neck tanktop binder, 1 stuk, maat M, wit, lang model dus als een mouwloos t-shirt.Te groot gekocht, misschien
twee keer gedragen is in goede staat.

Prijs: kijk maar wat je er aan uit kan geven ( + verzendkosten) ik hoop dat ik er iemand mee kan helpen het is al duur genoeg
allemaal.

Zwem binder:

- Danae, maat S, Blauw, Ik vind de binder niet super strak dus het is beter als je niet te veel weg te binden hebt. Ik heb debinder
alleen gewassen,nooit mee gezwommen, is in goede staat. Ik stuur hem voor 15 euro + verzendkosten op.

- Zwem shirt, dus geen binder. Het is een uv shirt voor surfen, olijf groen, maat M, iemand met S past het ook. Het is in goede
staat en ik wil er graag 10 euro voor + verzend kosten.


Packers:

- Mr.limpy: klein en medium, vanilla, gebruikt. Ik ben zelf geen fan van deze packers maar ze zijn prima voor de beginner. Ik stuur
ze voor een paar euro op, verzendkosten nog niet meegerekend.

- Reel Magik basic packer, niet besneden, kleur p2, caramel, soft. Dit is een van mijn favorieten,heb hem gedragen maar vervangen
door een andere huidskleur. In totaal zou je ongeveer 100 euro kwijt zijn om hem in de winkel te kopen
(prijs $59 + verz.kost.+ douane kosten), je mag hem van me overnemen voor 18 euro + verzendkosten.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: FTM kast op opgeruimd

Bericht door Nate_0 »

Ik heb interesse in je underworks tanktop binder, zwembinder + zwemshirt. Ik stuur je een PBtje.
meerdere zakken met zaagsel
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

Re: FTM kast op opgeruimd

Bericht door Jan »

Update

Verkocht:

- De v Neck Binder van underworks
- De zwembinder
- Het zwemshirt
Jan
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mar 2017, 20:23
Gender: Man

Re: FTM kast op opgeruimd

Bericht door Jan »

Update

Verkocht:

Mr Limpy s + m
Underworks binders maat S

Alleen de underworks binder xs heb ik nog.

Die moet je echt alleen aan schaffen als je echt een XS bent. Ik kon hem wel aan krijgen maar daar was echt alles mee gezegd. Hij is dus ongedragen, wel gewassen.
BartB
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 nov 2017, 20:04
Gender: Transgender

Re: FTM kast op opgeruimd

Bericht door BartB »

Jan schreef: 11 okt 2017, 17:37 Update

Verkocht:

Mr Limpy s + m
Underworks binders maat S

Alleen de underworks binder xs heb ik nog.

Die moet je echt alleen aan schaffen als je echt een XS bent. Ik kon hem wel aan krijgen maar daar was echt alles mee gezegd. Hij is dus ongedragen, wel gewassen.
Hey Jan,

Is de underworks binder xs nog te koop?
female-looking-but-homosexual-male-identifying-person
Ferry
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 feb 2018, 22:57
Gender: Man

Re: FTM kast op opgeruimd

Bericht door Ferry »

Ik heb een pb gestuurd.
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: FTM kast op opgeruimd

Bericht door Simão »

Heb je die Reel Magik basic packer nog? p2 is redelijk donker, maar ik ben niet van plan om ´m te flashen...
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark