Nieuwe chat! Zie dit topic.

wow

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

wow

Bericht door Fay »

wat een powerfull speech, wow

https://www.youtube.com/watch?v=fw30yjccnD4
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: wow

Bericht door Anon20180311 »

I l :hbeat: ve it.

Grtz Nick :wship:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: wow

Bericht door moonlight89 »

so true..
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: wow

Bericht door Anon20180730 »

Fay schreef: 11 jan 2018, 13:47 wat een powerfull speech, wow
zeker, .. tegelijkertijd heb ik zoiets van 'kunnen we niet 's gewoon ophouden met dit dramatische transgendergedoe'? M.a.w. 'doe gewoon je ding wat je wel en niet van jezelf wilt & moet doen' en that's it. \

Had internet overigens nooit bestaan, dan was er 'n kans geweest dat menigeen (niet goed wetend) in 'the closet' was gebleven. So what? Fucking wifi :)

groet,
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: wow

Bericht door Fay »

oh boy, niet droog gehouden

https://www.youtube.com/watch?v=GW8Plf_IXGs

Zolang er nog allerlei misstanden bestaan over transgenderissues, zolang er nog tg ppl zelfmoord plegen, geweld wordt aangedaan, and so on, lijkt mij elke - zeker Ted - talk over het topic het bekijken en luisteren waard, it needs to be heard

Drama?Misschien omdat mening tg leven nu eenmaal dramatisch is?

Fay
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: wow

Bericht door Anon20180730 »

och ja.. blijf dicht bij jezelf. Ted's verhaal is prima hoor, maar diegenen die geweld willen aandoen, gaan m.i. echt niet naar Ted'jes verhaal luisteren. Ikzelf heb het niet eens afgeluisterd én wil geen geweld :) .. Al die verhalen.. daar word je toch alleen maar 'tja weet ik veel...' van..
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: wow

Bericht door Anon20180311 »

Fay schreef: 11 jan 2018, 19:12 oh boy, niet droog gehouden

https://www.youtube.com/watch?v=GW8Plf_IXGs

Fay

:wship:

Grtz Nick :hug:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: wow

Bericht door Eva »

Weet je, gisteren werden we weer eens aan een intervier onderworpen, mijn meissie en ik. Doen we graag hoor, zéker als het om een deugdelijke opleiding gaat. Journalistiek in dit geval. Ze waren goed. Ze wisten me twee keer succesvol te strikken, in die zin dat ik niet heel geroutineerd direct een pasklaar antwoord had. Da’s mooi!
De laatste vraag ging over zelfvertrouwen. Men heeft het of men heeft het niet (Bomans). En als je het niet hebt kun je het toch krijgen (niet Bomans). Okee, maar hoe breng je dat over...? Hoe leer je iemand zichzelf meer te vertrouwen?
“Own it”. Wees het. Beheers het.
Het trof me in dit optreden. Ik vond het ijzersterk. Nu nog die kracht vinden dit ook op anderen over te brengen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: wow

Bericht door Fay »

Vertrouwen vindt je imo in jezelf door te doen.

Leef jouw pad, leef jouw leven, jouw persoonlijke verhaal, doe, ervaar ,val neer ,krabbel op en leer, its all up to you en alleen up to you

Dat is het mooie, elke persoon eigen unieke eigen pad en van niemand anders, en er is niets fout te doen, tis allemaal ok

Onzekerheid komt voor uit eigen negatieve gedachten over eigen handelen, het oordelen erover, niet over de situatie an sich

Als je je daar bewust van wordt kun je anders leren denken, je gedachten bepalen je gevoel

Observeer wat je allemaal tegen jezelf zegt, wordt je daar bewust van, het is vaak negatief,dat maakt je onzeker, je kan dat ook omdraaien

Het is niet zoiets als, je moet positief denken, nee, erken je gedachten en sta daar bij stil, en verander die gedachten als je dat wilt

Tis is niet altijd makkelijk, en ook dat is ok, het is voor mij ook nog steeds stoeien, maar ik sta aan het roer, net als ieder ander aan eigen roer mag staan, van eigen schip :)

Fay
Mir
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:17
Gender: Geen

Re: wow

Bericht door Mir »

Eerste was erg leuk,

Die 2e was echt goed, wat een geweldige vader, je zou willen dat alle ouders zo zouden omgaan met hun kinderen.
Zou de wereld een betere plek maken :D