Ik heb mijn binder binnen!

Make-up, kleding, en zo voort
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Goose »

Ik wist niet dat ik hier zo gelukkig van zou worden... Met 75E is het resultaat natuurlijk niet helemaal plat, maar er is wel een zodanig groot verschil dat ik constant in de spiegel moet kijken, en af en toe zelfs even voelen. "Is dat echt mijn lichaam?" Voor mijn eerste testrun ben ik alleen thuis, maar jee, wat voelt dit goed.

Ik was heel bang dat ik door de binder mezelf juist niet prettig zou voelen, maar dat is dus gelukkig niet het geval. Ik ben me wel heel erg bewust van mijn lichaam nu, dus ik denk niet dat ik me helemaal comfortabel zou voelen zonder hoodie, maar dat ga ik langzaam aan ontdekken. Het kan ook komen omdat het nu samenvalt met shark week, dan voel ik me sowieso wat zelfbewuster. Dus hier ga ik wat mee experimenteren...
Daan
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Simon »

Yes!

Waar heb je je binder besteld?
Groetjes,

Simon
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Goose »

Gc2b, had goede dingen gehoord en het viel qua kosten ook best mee :)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Daan
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door moonlight89 »

Goose schreef: 26 jan 2018, 13:20 Ik wist niet dat ik hier zo gelukkig van zou worden..

..er is wel een zodanig groot verschil dat ik constant in de spiegel moet kijken, en af en toe zelfs even voelen. "Is dat echt mijn lichaam?" Voor mijn eerste testrun ben ik alleen thuis, maar jee, wat voelt dit goed.

...Het kan ook komen omdat het nu samenvalt met shark week, dan voel ik me sowieso wat zelfbewuster. Dus hier ga ik wat mee experimenteren...
Zo herkenbaar dit! :D Ik loop ook steeds naar de spiegel toe om te kijken, en merk dan wel op dat dit zo hoort te zijn. Als ik kijk zonder binder aan dan klopt t gewoon niet..

Sharkweek, nog nooit gehoord dus moest ff denken haha. Geweldige beschrijving. XD

Ik zit voor een nieuwe binder ook te denken aan gc2b.
Wat was je qua kosten kwijt? Je moet toch ook invoerkosten of zoiets betalen?
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Goose »

Ik heb geluk gehad met de invoerkosten. Geen extra kosten gehad, het pakketje lag gewoon in mijn brievenbus. Ze markeren het pakketje sowieso als gift, dat scheelt waarschijnlijk ook, maar is natuurlijk geen garantie. Volgens mij wordt een brievenbuspakketje gewoon niet altijd even goed gecontroleerd. Ik heb dus alleen de 46.25 dollar voor de binder zelf en de verzendkosten betaald.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Daan
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Ender »

haha ik had ook zo'n gevoel toen ik voor het eerst mn binder aanhad. fantastisch was dat, en erg onverwacht ook.
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Goose »

Ja, heel onverwacht inderdaad! Ik had de mijne besteld deels uit nieuwsgierigheid en deels omdat ik die borsten gewoon vervelend vind, maar deze reactie had ik niet verwacht...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Daan
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Simon »

Maar een binder voelt dus echt heel anders dan een strakke sportbh?
Groetjes,

Simon
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Goose »

Ik vind van wel. Met een sportbh blijven mijn borsten heel duidelijk vrouwelijk aanwezig. Met een binder ziet het er veel meer uit alsof ik gewoon erg goed ontwikkelde borstspieren heb. Maar ligt natuurlijk ook heel erg aan je maat. Hoe groter hoe moeilijker weg te werken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Daan
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Ik heb mijn binder binnen!

Bericht door Ender »

IAmRemi schreef: 12 mar 2018, 17:45 Maar een binder voelt dus echt heel anders dan een strakke sportbh?
ja. een goede binder drukt ze echt plat over je borstkas. ik heb best grote maar met binder zie je bijna niet dat het vrouwelijke borsten zijn - eerder pecs.
Plaats reactie