Nieuwe chat! Zie dit topic.

[Help!] Vanuit Stepwork naar endocrinoloog

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
DylanKing1999
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 nov 2017, 10:46
Gender: Trans FtM

Re: [Help!] Vanuit Stepwork naar endocrinoloog

Bericht door DylanKing1999 »

Na veel aandringen heb ik vandaag bericht gehad van Lucien dat hij het deze week door zou voeren. Dus nog even afwachten, maar hopelijk is het dan nu ook geregeld.
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: [Help!] Vanuit Stepwork naar endocrinoloog

Bericht door Ender »

wat een gedoe zeg!
ikzelf moet eens in de 3 maanden langskomen om bloed te prikken. De eerste meting was de testo goed, de tweede veel te hoog, de derde weer goed nadat ik de dosering heb aangepast. ze wouden bij mij ook per se eerst de uitslag van de nulmeting weten voordat ik mocht beginnen met testo.
goed dat je er achteraan gaat bij Stepwork en niet bij de pakken neer zit. zij hebben nogal eens een duwtje nodig, heb ik het idee.
(sidenote: bij het UMCG genderteam wordt ook alles intern geregeld, niet alleen het VUMC)
Phoenix_the_II
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jul 2017, 11:39
Gender: Trans MtF

Re: [Help!] Vanuit Stepwork naar endocrinoloog

Bericht door Phoenix_the_II »

Het HAGA ziekenhuis schijnt de aanmeldingen van stepwork telkens/vaak te verliezen.

Echter heeft stepwork mij aangemeld bij enschede vanwege dit, en 2 dagen later lag er een brief in de brievenbus van dit ziekenhuis in m'n postbakje.

Je hoeft er toch maar een paar x per jaar heen... Dus liever waar men wel de afspraak goed kan maken, dan achterna blijven zitten.
Gebruikersavatar
qtr
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 aug 2017, 17:24
Gender: Transgender
Locatie: San Francisco

Re: [Help!] Vanuit Stepwork naar endocrinoloog

Bericht door qtr »

In principe hoef je op de lange duur maar 1x per jaar, als bloedwaardes eenmaal stabiel zijn. Als ze je vaker laten komen en je hebt daar geen boodschap aan, misschien voorzichtig even dit laten zien? http://transhealth.ucsf.edu/trans?page= ... ng-therapy
(Ik woon in San Francisco. Sommige dingen gaan hier anders.)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: [Help!] Vanuit Stepwork naar endocrinoloog

Bericht door Emma »

Er ataat geen VUmc onder, dus nee, dat helpt geen drol. Dat is een strijd die gevoerd moet worden, maar als je er individueel aan begint, put het je alleen maar uit. Niet doen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]