Transgender raadslid stopt met transitie

Nieuwsberichten
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Eveliene »

http://www.telegraaf.nl/nieuws/2542356/ ... t-weer-man

Eigenlijk kan ik me er wel iets bij voorstellen. Zelf had ik ook graag van tevoren geweten dat ik ineens een allergie voor hormoon pleisters, gel en pillen zou krijgen nadat ik 5 keer onder narcose moest na een ongelukje in de keuken. Als ik het over kon doen zou ik de srs aan mij voorbij hebben laten gaan.
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Jannet V »

Dapper besluit al snap ik de kop "...wordt weer man" niet helemaal.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Anon20190508 »

Weer zo'n cis type die denkt dat transgender 'een ander geslacht worden' is ipv ''eindelijk je ware geslacht zijn'...
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Jannet V »

Eveliene schreef: ↑11 sep 2018, 12:39 Eigenlijk kan ik me er wel iets bij voorstellen. Zelf had ik ook graag van tevoren geweten dat ik ineens een allergie voor hormoon pleisters, gel en pillen zou krijgen nadat ik 5 keer onder narcose moest na een ongelukje in de keuken. Als ik het over kon doen zou ik de srs aan mij voorbij hebben laten gaan.
Ik kan het me niet voorstellen maar was je dan helemaal terug de kast in gegaan Eveliene? Ik zou het nooit gekund hebben maar heb echt geen idee hoe dat voor anderen is.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Eveliene »

Nee eigenlijk zou ik toch weer hetzelfde doen, terug in de kast met terugkerende depressies en bijbehorende agressie zou ik niet meer willen. Nu blijf ik een beetje goochelen met de hormonen en zo minder last van de allergie te hebben maar daartegen heb ik dan wel continue opvliegers en groeien de haren op mijn armen en benen weer harder dan toen het nog goed ging.

Keuzes tussen kwaden, pff
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Wolfy_girl »

Ik zag dit nieuwsbericht voorbij komen op Facebook bij GeenStijl, en tsjongejonge wat een comments zeg... Gewoon regelrechte transgenderhaat. Bah, wat trekt GeenStijl toch altijd het onderste uit de maatschappij aan op 1 of andere manier.

En dan heb je mensen die met trots roepen dat Nederland GBT land #1 is, maar volgens mij hebben we nog een lange weg te gaan voordat we van de haat en discrimatie af zijn.
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Jannet V »

Wolfy_girl schreef: ↑21 sep 2018, 21:01 Ik zag dit nieuwsbericht voorbij komen op Facebook bij GeenStijl, en tsjongejonge wat een comments zeg... Gewoon regelrechte transgenderhaat. Bah, wat trekt GeenStijl toch altijd het onderste uit de maatschappij aan op 1 of andere manier.

En dan heb je mensen die met trots roepen dat Nederland GBT land #1 is, maar volgens mij hebben we nog een lange weg te gaan voordat we van de haat en discrimatie af zijn.
Laat die reacties maar gewoon varen Wolfy, dat zijn geen echte mensen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Anon20190508 »

Jannet V schreef: ↑21 sep 2018, 21:09
Wolfy_girl schreef: ↑21 sep 2018, 21:01 Ik zag dit nieuwsbericht voorbij komen op Facebook bij GeenStijl, en tsjongejonge wat een comments zeg... Gewoon regelrechte transgenderhaat. Bah, wat trekt GeenStijl toch altijd het onderste uit de maatschappij aan op 1 of andere manier.

En dan heb je mensen die met trots roepen dat Nederland GBT land #1 is, maar volgens mij hebben we nog een lange weg te gaan voordat we van de haat en discrimatie af zijn.
Laat die reacties maar gewoon varen Wolfy, dat zijn geen echte mensen.
Opblaasmensen.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door anon20181206 »

Dat is bier en voetbalvolk, hersenloos kanonnevoer.
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia
Contacteer:

Re: Transgender raadslid stopt met transitie

Bericht door Aileen »

Veel hersens zou ze sowieso niet hebben. Transgenders die zich voor de VVD verdienstelijk maken zijn als kalkoenen die pro-Kerst zijn...
Gott hat die Erde nur einmal gekΓΌsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Plaats reactie