Onderzoek patiënt-arts communicatie onder transgenderpatiënten

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Onderzoek patiënt-arts communicatie onder transgenderpatiënten

Bericht door Jannet V »

Eros schreef: 09 nov 2018, 17:59 Maargoed, zullen we verder de lange verhalen maar in de mail zetten voor degene die dit topic begon? Want het word nu alleen maar een beetje welles-nietes, en we zijn hier niet op een schoolplein :)
Schoolplein! Daar waren het vaak de 'mannetjes' die hun mening hand en tand verdedigden.
Ik stond er bij en keek er naar, gruwelijke tijden waren dat.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Onderzoek patiënt-arts communicatie onder transgenderpatiënten

Bericht door Anon20190508 »

Jannet V schreef: 09 nov 2018, 22:25
Eros schreef: 09 nov 2018, 17:59 Maargoed, zullen we verder de lange verhalen maar in de mail zetten voor degene die dit topic begon? Want het word nu alleen maar een beetje welles-nietes, en we zijn hier niet op een schoolplein :)
Schoolplein! Daar waren het vaak de 'mannetjes' die hun mening hand en tand verdedigden.
Ik stond er bij en keek er naar, gruwelijke tijden waren dat.

:lol:
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Onderzoek patiënt-arts communicatie onder transgenderpatiënten

Bericht door Jannet V »

Daarom staat 'mannetjes' dus tussen aanhalingstekens. :icon-wink:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gesloten