Faillissement Slotervaart Onderzoek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Plaats reactie
thom96
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2015, 00:06
Gender: Trans FtM

Faillissement Slotervaart Onderzoek

Bericht door thom96 »

Hoi! Ik ben op zoek naar patiënten van Dr. Van Loenen die ik mag interviewen voor een onderzoek in opdracht van school. Ik ben zelf oud-patiënt van haar en daarom wil ik graag onderzoeken wat er nu na het faillissement van MC Slotervaart met Dr. Van Loenen en haar patiënten gebeurt. Ik ben op zoek naar 2 personen die een subcutane mastectomie bij haar zouden ondergaan of al hebben ondergaan. Om precies te zijn zoek ik 1 persoon die op de wachtlijst staat of stond en 1 persoon die al bij haar onder behandeling is of was (dus pre-op of recentelijk post-op).

Als het je leuk lijkt om me hier bij te helpen of nog iets meer informatie wil, stuur me dan een berichtje of stuur een mailtje naar [email protected].
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Faillissement Slotervaart Onderzoek

Bericht door Nate_0 »

Hallo Thom. Ik stond op de wachtlijst en had net mijn operatiedatum te horen gekregen toen het Slotervaart failliet ging.

Op zich heb ik wel interesse in het laten weten hoe alles nu verloopt. Mag ik vragen hoe/waar je de interviews gaat afnemen, en waarvoor deze precies zijn?
meerdere zakken met zaagsel
thom96
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2015, 00:06
Gender: Trans FtM

Re: Faillissement Slotervaart Onderzoek

Bericht door thom96 »

Nate_0 schreef: 06 dec 2018, 20:39 Hallo Thom. Ik stond op de wachtlijst en had net mijn operatiedatum te horen gekregen toen het Slotervaart failliet ging.

Op zich heb ik wel interesse in het laten weten hoe alles nu verloopt. Mag ik vragen hoe/waar je de interviews gaat afnemen, en waarvoor deze precies zijn?
Hoi Nate,

Ik studeer aan de HKU en het is een opdracht als research voor een documentaire. Die documentaire wordt niet gemaakt want het is een oefenopdracht. Het gesprek kan telefonisch, face-to-face of via mail/whatsapp plaatsvinden. Wat we bespreken is uiteraard alleen voor mijn onderzoek en zal alleen met mijn lerares worden gedeeld.
Plaats reactie