Nieuwe chat! Zie dit topic.

Nieuwjaarsborrel!

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Nieuwjaarsborrel!

Bericht door JesseJessie »

Hoi Allemaal,

Gisteren bedacht ik me dat het misschien leuk is om een nieuwjaarsborrel te houden. Ikzelf ben vrij nieuw en het lijkt me leuk mensen van hier in het echt te ontmoeten. Is hier animo voor, of staat er al zoiets gepland?
Het lijkt me handig om dit een beetje centraal te doen, wellicht Utrecht of Amersfoort.

Ik weet dat niet iedereen vervoer beschikbaar heeft, maar misschien kunnen we elkaar daar een beetje mee helpen.

Lijkt het jullie wat, dan hoor ik graag ideeën over locaties, datums, carpoolers etc. Misschien iemand die wel vaker iets organiseert die mij kan helpen.

Ik kan wel wat mensen uit omgeving twente/achterhoek meenemen bijvoorbeeld.

Groetjes en ik hoor graag :)
Gebruikersavatar
Emily98
Berichten: 56
Lid geworden op: 27 nov 2018, 22:07
Gender: Trans MtF

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Emily98 »

hoi Jessie het lijkt mij een heel leuk idee en zou wel willen :) maar ik woon atm nog thuis en als ik zo ver moet gaan mijn ouders er wss moeilijk over doen en ze weten niet dat ik op dit forum zit dus ik weet niet of ik er bij kan zijn, maar denk het niet :/
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Anon20190508 »

Emily98 schreef: 26 dec 2018, 17:05 hoi Jessie het lijkt mij een heel leuk idee en zou wel willen :) maar ik woon atm nog thuis en als ik zo ver moet gaan mijn ouders er wss moeilijk over doen en ze weten niet dat ik op dit forum zit dus ik weet niet of ik er bij kan zijn, maar denk het niet :/
En gewoon een klein leugentje om bestwil in de vorm van 'ik ga met vrienden ergens wat drinken, weet niet hoe laat het word' werkt niet? :( Dat doe ik vaak als ik naar zoiets toega. Je bent al 20, hoor, je ouders hoeven echt niet altijd alle nauwe details te weten van wat je gaat doen. Maar ik snap het als het niet lukt, jammer :(
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Emily98
Berichten: 56
Lid geworden op: 27 nov 2018, 22:07
Gender: Trans MtF

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Emily98 »

Eros schreef: 26 dec 2018, 17:10
Emily98 schreef: 26 dec 2018, 17:05 hoi Jessie het lijkt mij een heel leuk idee en zou wel willen :) maar ik woon atm nog thuis en als ik zo ver moet gaan mijn ouders er wss moeilijk over doen en ze weten niet dat ik op dit forum zit dus ik weet niet of ik er bij kan zijn, maar denk het niet :/
En gewoon een klein leugentje om bestwil in de vorm van 'ik ga met vrienden ergens wat drinken, weet niet hoe laat het word' werkt niet? :( Dat doe ik vaak als ik naar zoiets toega. Je bent al 20, hoor, je ouders hoeven echt niet altijd alle nauwe details te weten van wat je gaat doen. Maar ik snap het als het niet lukt, jammer :(
ik kan dat wel zeggen maar dan weten ze direct dat ik lieg want ik ga nooit met vrienden iets doen, ik heb niet echt vrienden die in de buurt wonen
Gebruikersavatar
Nisss
Berichten: 223
Lid geworden op: 17 aug 2016, 21:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Nisss »

Ik ben nu in de buurt van Enschede tot 1 januari. Zou wel een x leuk zijn.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Anon20190508 »

Emily98 schreef: 26 dec 2018, 17:39
Eros schreef: 26 dec 2018, 17:10
Emily98 schreef: 26 dec 2018, 17:05 hoi Jessie het lijkt mij een heel leuk idee en zou wel willen :) maar ik woon atm nog thuis en als ik zo ver moet gaan mijn ouders er wss moeilijk over doen en ze weten niet dat ik op dit forum zit dus ik weet niet of ik er bij kan zijn, maar denk het niet :/
En gewoon een klein leugentje om bestwil in de vorm van 'ik ga met vrienden ergens wat drinken, weet niet hoe laat het word' werkt niet? :( Dat doe ik vaak als ik naar zoiets toega. Je bent al 20, hoor, je ouders hoeven echt niet altijd alle nauwe details te weten van wat je gaat doen. Maar ik snap het als het niet lukt, jammer :(
ik kan dat wel zeggen maar dan weten ze direct dat ik lieg want ik ga nooit met vrienden iets doen, ik heb niet echt vrienden die in de buurt wonen
En gewoon... gaan? Maar ik weet verder dus nier hoe strikt je ouders zijn enzo. Mijn ouders weten vaak ook echt wel dat ik niet 'gewoon even wat ga drinken' maar ik loop niet in 7 sloten tegelijk.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Emily98
Berichten: 56
Lid geworden op: 27 nov 2018, 22:07
Gender: Trans MtF

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Emily98 »

ja ik zou wel gwn kunnen gaan ja, ik probeer het dan wel
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Elise »

Leuk idee! :)
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door Hrafn »

Lijkt me leuk! Ik woon in Twente en ben afhankelijk van het openbaar vervoer en zodoende woon ik 's avonds eigenlijk in de' middle of nowhere ' dus ik moet dan vrij vroeg op de avond in Almelo de bus halen...
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Re: Nieuwjaarsborrel!

Bericht door JesseJessie »

Ik dacht het 2e of 3e weekend van januari.
Hrafn ben je 8 januari ook bij stonewall? Als we weten wie er uit omgeving Twente mee willen dan kunnen we die dag wel ff wat bespreken omtrent vervoer.

Maar ik wacht nog even op meer animo en input.