Partial Androgen Insensivity syndrome

Ook bekend als Intersekse Conditie
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Anon20190122 »

Misschien dan gewoon niet doen en ook een ander in de waarde laten!?
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Anon20190508 »

tanisha schreef: 01 jan 2019, 02:03 Misschien dan gewoon niet doen en ook een ander in de waarde laten!?
Ik heb niets gezegd dat geinterpreteerd kan worden als iemand niet in haar waarde laten om mee te beginnen, maar ik ga hierbij deze discussie eindigen. Dit is niet het topic ervoor en het is al laat, dan lopen de emoties sneller hoog op en daar ben ik nu even te moe voor. Je mag morgen weer boos op me zijn als ik heb geslapen.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Anon20190122 »

Ben helemaal niet boos op je maar soms even een overweging maken of je een nuttige toevoeging kan doen op een topic kan geen kwaad.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Emma »

Eros schreef: 01 jan 2019, 01:58 Wat Eva bedoeld en wat ik je gister in de chat al zei: Je komt met enorm veel dit forum binnenvallen. Hebt overal iets te zeggen en niet altijd subtiel, en hebt niet altijd door wanneer een bepaald commentaar wel of niet gewenst is... en de oliebol-norm. ;) Je bent erg aardig, dat zeker, maar je bent een enorm aanwezige persoonlijkheid op het forum en hoewel dat wel zorgt dat er weer leven komt, is het soms misschien een betere manier van doen voor je om even een stapje terug te nemen en niet overal op te (willen) reageren.
Maar weer terug on-topic nu :)
Ik vond dit persoonlijk behoorlijk waardevol. Ik heb het niet gezegd omdat het als mod-aanwijzing zou kunnen worden opgevat en dat is niet aan de orde. Maar ja, ⤴️ dus.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Anon20190516 »

Persoonlijk heb ik niet zo veel moeite met de bijdrages van Kato. Ik heb ook mijn momenten gehad(misschien nog wel) dat mijn bijdragen als vermoeiend ervaren kunnen worden. Dit stukje over:pais vind ik juist intressant om te lezen en idd ze is nogal een wervelwind,maar ze is nog relatief nieuw hier en zit met allemaal vragen en gedachten in haar hoofd.dan wil je van alles tegelijk vragen en vertellen.Kato is lekker enthousiast en dat vind ik ook wel weer verfrissend.sommige(ahum) oliebolnorm-onderwerpen schiet ze wat door,maar ach dat doen we allemaal wel es toch?en boven alles:als je ergens aan stoort kan je ook kiezen om het niet te Lezen naar mijn mening. Laten we gewoon een beetje lief voor mekaar zijn.
Groetjes Rikki
Offline
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal
Contacteer:

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Simão »

Ik vind het apart dat mensen dit topic in komen om een ander te vertellen dat ze te aanwezig is, het lijkt mij dat een dergelijke mededeling ook via een pb had gekund? Vervolgens sleuren anderen het nog verder. Anderhalve pagina en geen woord over wat er in de OP staat.

Ik ben uiteindelijk maar gaan googlen om er meer over te weten te komen.

@TS heb je ook een onderontwikkelde penis?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Hormoonmeisje »

Simão schreef: 01 jan 2019, 15:12 Ik vind het apart dat mensen dit topic in komen om een ander te vertellen dat ze te aanwezig is, het lijkt mij dat een dergelijke mededeling ook via een pb had gekund? Vervolgens sleuren anderen het nog verder. Anderhalve pagina en geen woord over wat er in de OP staat.

Ik ben uiteindelijk maar gaan googlen om er meer over te weten te komen.

@TS heb je ook een onderontwikkelde penis?
@Simao,

ja inderdaad, penis was ook lichtjes onderontwikkeld.
Verder ben ik het met je eens. Men had mij ook een PB kunnen sturen.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Anon20190516 »

Simão schreef: 01 jan 2019, 15:12 Ik vind het apart dat mensen dit topic in komen om een ander te vertellen dat ze te aanwezig is, het lijkt mij dat een dergelijke mededeling ook via een pb had gekund? Vervolgens sleuren anderen het nog verder. Anderhalve pagina en geen woord over wat er in de OP staat.

Ik ben uiteindelijk maar gaan googlen om er meer over te weten te komen.

@TS heb je ook een onderontwikkelde penis?
Euh,ik reageer juist positief toch??
Offline
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal
Contacteer:

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Simão »

@TS: Heeft het verder nog nadelige effecten op je gezondheid? Of alleen maar, in jouw geval, voordelige?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Partial Androgen Insensivity syndrome

Bericht door Anon20190508 »

Hoe ervaarde jij dit, eigenlijk? Voor jezelf als transgender, bedoel ik? Even heel plat gezegd: dan had je dus al de kenmerken die veel trans vrouwen zo dolgraag hadden willen hebben, maar dit kwam dus eigenlijk 'goed' uit voor je. Vind/vond je dat zelf ook?
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Plaats reactie