Borstvergroting via Diana Gabriels

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Anon20190501 »

Vera schreef: 11 feb 2019, 09:30
Milan070 schreef: 11 feb 2019, 09:19 Dan ben ik toch heel benieuwd wat voor wangedrag mij nu wordt aangerekend. Ik heb niemand beledigd, alleen feiten opgesomd.
Uhm, dit soort geneuzel in een topic over borstvergrotingen plaatsen. :think:

Inderdaad, dat dus. Is het echt zo moeilijk om te begrijpen dat een mod-team van een community als deze oprecht probeert om -op vrijwillige basis !!! - de boel op een zo fair mogelijke wijze te bestieren? Wordt daarbij wellicht niet altijd alles tot op de milligram afgewogen? Wellicht niet. Ga er gewoon van uit dat de mods hier naar best vermogen hun taak vervullen. Voel je jezelf een keertje onterecht gecorrigeerd? Tja, concludeer dan dat het meestal wel terecht zal zijn en dat men jou niet viseert en move on.

Ik word hier zo moe van.

<Rant over>
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door intrans »

Ik heb mijn borsten in 2016 bij Diana laten doen, 500cc voor de spier en ik ben uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat. Ik kende een paar transen die half achter de spier deden bij haar en dat was toch minder mooi om te zien. Ik denk dat je als trans het beste voor de spier kan nemen ivm al weinig weefsel tot vergelijking met biologische vrouwen.
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Borstvergroting via Diana Gabriels

Bericht door Ylse »

intrans schreef: 13 okt 2019, 12:59 Ik kende een paar transen die half achter de spier deden bij haar en dat was toch minder mooi om te zien. Ik denk dat je als trans het beste voor de spier kan nemen ivm al weinig weefsel tot vergelijking met biologische vrouwen.
Nu heb ik mijn borstvergroting bij MC Bloemendaal door Joost van Tetering laten doen. Hij gaf aan dat voor de spier mooier zou worden in mijn geval omdat als je de borstspier dan aanspant er geen rare uitstulpingen ontstaan. Ik had wel redelijke borstspieren die het plaatje zouden kunnen verstoren. Tot op heden ben ik uitermate tevreden met mijn borsten
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France