zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Grootschalige handel is niet toegestaan
Plaats reactie
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Jas »

Vorige week heb ik bij Underworks de geheel zwarte 'Sleeveless Swim Top' in maat S gekocht.
Deze: https://www.underworks.com/sleeveless-swim-top

Het is een prachtig ding, maar helaas bleek de zwem top te lang voor mij en bij de borst iets te ruim (ik ben nogal klein).
Super jammer, want hij is makkelijk aan en uit te trekken met de rits en ziet er mooi uit.

De binder zelf kostte 44,99 Amerikaanse dollar (40 euro).
Ik heb daar bovenop 60 dollar (53 euro) verzendkosten betaald zodat ik 'em nog voor mijn vakantie zou ontvangen.

Nu kan ik 2 dingen doen:
1. Ik kan de binder terugsturen naar Underworks en mijn 40 euro terugkrijgen (ruilen voor een ander product mag niet). De 53 euro verzendkosten + de verzendkosten om het weer terug te sturen (best wel duur) ben ik dan kwijt.
2. Ik kan (hopelijk) jou hier blij mee maken! Voor 60 euro inclusief verzendkosten: jij blij, ik blij.

Bij interesse hoor ik het graag.
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Vethrvolnir »

Hoi ik ben ook nogal klein. Dus ik twijfel.
:shock:
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Vethrvolnir »

Kuukje hals tot navel 35 cm. Borstomvang onder borsten 83 cm. Kuukje tot heuphoog 45 cm.
:shock:
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Jas »

Wat betekent 'kuukje'?
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Jas »

Vethrvolnir schreef: 26 jun 2019, 14:40 Hoi ik ben ook nogal klein. Dus ik twijfel.
Hoi Vethrvolnir,

Ben je er al uit of je 'em wil?
Heb je nog informatie (maten, foto) van mij nodig om te kunnen beslissen?

Groetjes,
Jasse
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Vethrvolnir »

eh ja dat kuukje is dat kuiltje bovenaan borstkas tussen sleutelbeenderen. hoe lang is de binder. zou hij mij passen? als hij hals tot heup hoger is dan 45 cm pas ik hem niet. ook als borskas omvang te klein is . ik heb best omvangrijke ribbenkast voor lengte. is vaker een probleem.
:shock:
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: zwem binder van Underworks te koop (maat S)

Bericht door Jas »

Ik vind het moeilijk in te schatten of je 'em zou passen. Er staat een maattabel op de site van Underworks, maar die geeft niet veel informatie.
Bij mij zat de zwembinder ietsje te los op de borst (mijn omvang onder de borsten is 79 cm). Dus in dat opzicht zou de binder jou waarschijnlijk redelijk goed zitten. De lengte van de binder aan de voorkant (dus het deel van bovenzijde rits tot onderzijde rits als je op de afbeelding kijkt) is 48 cm. 3 cm langer dan wat jij noemt dus, maar ik weet niet of dat een probleem is? Een en ander hangt ook af van de breedte van je schouders, heupen en taille. Ik schat in (maar pin me er niet op vast) dat deze binder ideaal is als je wat bredere schouders en juist niet te brede heupen hebt (zoals een geboren man). Maar misschien vergis ik me er in, ik heb zelf een afwijkende lichaamsbouw door een groeistoornis en vind het lastig in te schatten.

Ieder lijf is anders en het beste is zelf te passen natuurlijk. Ik weet niet waar je woont en of dat mogelijk is?
Plaats reactie