Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gratis kleding!

Grootschalige handel is niet toegestaan
Gebruikersavatar
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Gratis kleding!

Bericht door carolienolsen »

Hallo,

omdat ik nu eens serieus mijn kleding wil in kopen nadat ik uit de kast ben heb ik dus een bak vol met kleding.
omdat ik weet dat sommige mensen nogal krap bij kas zitten wil ik daarom inclusief verzending mijn kleren naar iemand opsturen.
Maar ik wil wel graag dat mijn kleding bij de juiste persoon terecht komt ik wil daarom forum leden die hier vaak aanwezig zijn vragen of jullie iemand weten die dit goed kan gebruiken.
merendeel van de kleding heb ik amper een paar uur gedragen, alle maten stuur ik wel door waneer hier belangstelling voor is.
Schoenen maat 44 en 45, verder ben ik 195cm lang en 80 kilo sommige kleding paste mij nooit echt goed dus als je iets korter bent is het misschien wel beter.
nogmaal ik stuur t.z.t. alle maten wel door en eventueel fotos maar voor dat ik dat doe wil ik graag eerst weten of hier belangstelling voor is.

Groet Caro
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
Aurianna
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2019, 19:47
Gender: Onzeker

Re: Gratis kleding!

Bericht door Aurianna »

Ik ben 180 lang, maar ben wel wat zwaarder ongeveer 85-90kg.
Mijn schoenmaat is 44, maar ik heb begrepen dat ik voor dames schoenen dan naar een kleinere maar zou moeten kijken.
Denk je dat er iets voor mij tussen zit?
Niemand in mijn omgeving weet iets van mijn leven als crossdresser, waardoor ik een minimum budget heb, maar wil er wat voor betalen.
Vooral schoenen vind ik heel moeilijk, durf gewoon niet naar een winkel te gaan en heb 1 keer schoenen besteld, maar dit pakket werd op het verkeerde moment bezorgd, waardoor ik het heb teruggestuurd onder het mom van verkeerde bestelling.
Ik wil het nog wel een keer proberen het te laten bezorgen bij een afhaalpunt, maar vindt het toch nog wel heel spannend.
Tiffan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 sep 2019, 20:54
Gender: Non-binair

Re: Gratis kleding!

Bericht door Tiffan »

Hallo Caro,

Gaat het om dameskleding of herenkleding?
Gebruikersavatar
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Gratis kleding!

Bericht door carolienolsen »

Hallo, alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
Ging om dames kleding maar heb het via een andere weg weten te slijten.


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gratis kleding!

Bericht door Emma »

Ok, ik sluit het onderwerp!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]