Nieuwe chat! Zie dit topic.

Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Eva »

Per 1 november start Medische Kliniek Velsen met plastische chirurgie, gynaecologie en neurochirurgie. Begin 2020 volgen algemene chirurgie, kaakchirurgie, radiologie en orthopedie. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de oplevering van de OK’s, de verpleegafdeling en de polikliniek.
Zie bericht van Medische Kliniek Velsen (klik)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Marijn »

Nou, dat heeft lang geduurd. Het oorspronkelijke plan is wel veel breder geworden. Lijkt Stepwork wel.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door AnneCeleste »

Ik heb net even gebeld om te kijken of ze me van mijn ballen af kunnen helpen.

Er hebben zich in ieder geval al 50 mensen aangemeld, dus verwacht niet direct aan de beurt te zijn 😉
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Marijn »

Flapke schreef: 08 okt 2019, 15:02 Ik heb net even gebeld om te kijken of ze me van mijn ballen af kunnen helpen.

Er hebben zich in ieder geval al 50 mensen aangemeld, dus verwacht niet direct aan de beurt te zijn 😉
Dat klinkt als veel, maar Kanhai wil naar ik begrepen heb 3 operaties per week gaan doen, dus dat gaat vrij vlot.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Marica »

Goede zaak, eindelijk wat meer operatieve mogelijkheden in NL
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
MarionTM
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 mei 2017, 20:51
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door MarionTM »

Zal mij benieuwen, Kanhai zou mij op 23 februari 2018 al in Vleuten opereren. Van uitstel werd afstel. Het zal mij verbazen als er ooit nog een teken van leven van hem komt!
Romee92
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 apr 2019, 13:58
Gender: Vrouw

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Romee92 »

Kun jeje er al aanmelden? Iemand een idee hoe het in zijn werk gaat? Ik zit via het VU nu 8 maanden aan de hormonen. Kan ik me dan evengoed daar laten opereren want die wachttijd van de vaginaplastiek in het VU is echt bizar..
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Marijn »

Romee92 schreef: 10 nov 2019, 20:30 Kun jeje er al aanmelden? Iemand een idee hoe het in zijn werk gaat? Ik zit via het VU nu 8 maanden aan de hormonen. Kan ik me dan evengoed daar laten opereren want die wachttijd van de vaginaplastiek in het VU is echt bizar..
Ik zou zeggen waag er een telefoontje aan.

https://www.mkvelsen.nl/
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2017, 22:29
Gender: Trans MtF

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Lois »

Hoi allemaal,

Al enkele jaren ben ik in gesprek met dr. Kanhai. Het heeft allemaal even geduurd, maar hij is nu echt terug.

Ik ben eerder deze maand op gesprek geweest en rondleiding gehad bij Medisch Kliniek Velsen. Wat ik heb gezien overtrof al mijn verwachtingen. Alles is echt van de hoogste kwaliteit, en "ziekenhuis-proof", dus ook langere (cq alle) operaties mogen hier plaatsvinden. Dr. Kanhai legde nog eens haarfijn uit hoe hij de operatie gaat uitvoeren met zijn methode. Opeens wist ik (weer) heel zeker waarom ik geduldig heb gewacht en niet uitgeweken ben naar andere landen.

Hopelijk zal eea nu snel en voorspoedig plaatsvinden :)

En... ja iedereen kan zich gewoon melden, gewoon even bellen en een afspraak inplannen.
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2017, 22:29
Gender: Trans MtF

Re: Kanhai aan de slag in Velsen Noord

Bericht door Lois »

Over 2 weken is het zover, dan ben ik ingepand bij Dr. Kanhai voor de vaginaplastiek!
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.