Zwemmen in Hilversum

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Plaats reactie
Tadmin
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2012, 10:00

Zwemmen in Hilversum

Bericht door Tadmin »

We ontvingen onderstaand bericht van Aiden Hoofd. Het e-mailadres nemen we hier niet over. Reageer in dit draadje of geef iets door via Beheer.
Hallo!

Samen met Hart Voor Hilversum ben ik bezig regulier zwemmen voor trans mensen te organiseren. Het gaat hier om gemixt zwemmen voor trans heren, trans dames en non-binaire personen, in elke fase van de sociale en/of medische transitie. Op deze manier kunnen ook de mensen die zich normaal gesproken niet prettig voelen in een zwembad weer eens zwemmen.

Nu zijn er 6 data vrij in de agenda van Zwembad De Lieberg in Hilversum, zodat ze kunnen kijken of dit is waar men naar op zoek is. Zowel de banen als het recreatiebad zijn beschikbaar. De kosten zijn € 5,30 per persoon per keer en kluisjes kosten 20 cent.

Data zijn als volgt:

Zondag 20 oktober 13:30 - 15:30
Zondag 10 november 13:30 - 15:30
(Zondag 17 november vervallen)
Zondag 1 december 13:30 - 15:30
(Zondag 8 december vervallen)
Zondag 22 december 13:30 - 15:30

Alle badkleding is toegestaan!

P.S. Zelf ga ik naar de Mannengroep van Transvisie dus ken maar een geselecteerd groepje mensen. Ik hoop hiermee een groter publiek te bereiken door jullie hulp bij het verspreiden van deze verse informatie.

Met vriendelijke groet, Aiden Hoofd
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Zwemmen in Hilversum

Bericht door Eveliene »

Voor ons lekker dichtbij dus we gaan daar gauw eens kijken.
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Zwemmen in Hilversum

Bericht door Matijs »

Moet je je hier voor aanmelden?
###
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Zwemmen in Hilversum

Bericht door KeepzD »

Ciem en ik zijn er vandaag geweest. Zowel banenzwemmen als recreatief kan en mag!
Het diepe 25meter bad en het recreatiebad zijn open, en de badjuffrouw was zo vriendelijk om ons een giga strandbal te lenen waar we even flink mee "gevolleybald" hebben.
Aanrader!
Forever myself
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Zwemmen in Hilversum

Bericht door Matijs »

DennisH schreef: 01 dec 2019, 20:44 Ciem en ik zijn er vandaag geweest. Zowel banenzwemmen als recreatief kan en mag!
Het diepe 25meter bad en het recreatiebad zijn open, en de badjuffrouw was zo vriendelijk om ons een giga strandbal te lenen waar we even flink mee "gevolleybald" hebben.
Aanrader!
Sluit ik bij aan!
Daarnaast waren de ramen afgeschermd, zodat mensen niet naar binnen konden kijken, wat fijn kan zijn als je nog niet helemaal op je gemak voelt in zwemkleding.
###
Plaats reactie