Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wachttijd Vaginaplastiek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marijn »

Marica schreef: 29 nov 2019, 06:33 Ik zit vanmiddag toch bij Jos van Stepwork in Rotterdam, en zal eens vragen naar de verwijzing voor Dr Kanhai, en hoe lang de wachttijden in Velsen zijn.
Ik had onlangs contact met Velsen. Ze gaan vanaf januari opschalen met intakes en bij de intake wordt besproken wanneer de operatie plaats kan/gaat vinden.

Als het goed is hoor ik dus in januari meer.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marica »

Dat hoorde ik ook ja. Jos van Stepwork gaat zorgen dat ik een verwijzing voor Dr Kanhai ga krijgen. :dance:

De relatie tussen AMC (VU) en Stepwork is nu helemaal OK. Clienten van Stepwork worden gewoon overgenomen om hun SRS bij het AMC te laten doen.

Dat was vroeger wel anders.

Ik ben even helemaal bijgepraat over Stepwork en de relatie met het AMC. Er gloort hoop voor iedereen die nog aan het begin staat van zijn of haar transitie, maar weet dat er aan gewerkt wordt, zeg maar hard gewerkt wordt. Zo is het bij het AMC zo, dat na je intake direct gestart wordt terwijl dat vroeger helemaal niet het geval was, want na je intake moest je soms nog een jaar wachten voordat je diagnostische fase begon.
Dus na anderhalf jaar wachten op dit moment, begint het dan echt als je bij het AMC loopt. Na de start van je diagnostiek kan je soms al na 4 maanden aan de HRT beginnen zei Jos. Tijden veranderen dus bij het AMC.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marica »

Ook meen ik te horen dat in de regio Rotterdam ook een genderpoli gaat komen.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Jer158 »

Marica schreef: 30 nov 2019, 00:31Na de start van je diagnostiek kan je soms al na 4 maanden aan de HRT beginnen zei Jos.
:!: :!: :!:

Dat is groot! Ben stiekem wel benieuwd waar ze dan vanaf zijn gestapt: van het idee van 5/6 gesprekken of van het max. 1 gesprek per maand
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Mayke
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 jul 2014, 11:52
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Mayke »

Mijn arts is dr. K.S.de Haseth.
leef geeft liefde voor al wat leeft