naar buiten treden.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: naar buiten treden.

Bericht door Barbarella »

Aris, ik heb op gerschillende manieren problemen gehad met alle groepen die ik heb genoemd.
Ik heb ook met individuen uit al die groepen wel goede ervaringen.

Ook binnen die groepen worden trasen geboren, die zullen het niet makkelijk hebben.

Levendula

Stuur je nog een prive berichtje.
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: naar buiten treden.

Bericht door Aris »

inderdaad, had ik ook al aan gedacht, die zullen het zeker niet makkelijk hebben.
Ik ben ooit paar jaar getrouwd geweest met een Oekraïnse vrouw, die verteld ook al dat als je een andere sexuele voorkeur hebt je heel heel erg goed moet oppassen daar, laat staan een Trans, ben je vaak je leven niet zeker op straat . heb kort contact gehad met een Bi meisje daar die was ontzettend bang dat de buitenwerld er achter zou komen, kon ze er op rekenen dat ze mishandeld zou worden of erger
Dit gaat dus over Rusland en Oekraine
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: naar buiten treden.

Bericht door Eva »

Er zijn landen (nee nee nee, we noemen geen namen) waar de oorspronkelijke bewoners niet eens hun eigen taal mogen gebruiken. Als zij naar Nederland komen mogen ze hun kinderen niet de naam geven die ze wensen (er zijn inderdaad lijsten). Ik vind het dan niet heel vreemd dat ze soms wat rottig reageren. Ik keur het niet goed, integendeel.
Eigenlijk krijg ik niet zo goed contact met het mannelijke deel. Met de vrouwen dan wel weer heel goed. Zij aanvaarden me zonder enige reserve.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: naar buiten treden.

Bericht door Aris »

Ik heb mijn hele leven al veel meer contact met vrouwen dan mannen, bevalt me ook veel beter
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: naar buiten treden.

Bericht door Arike »

Toch kan je moeilijk om mannen heen in deze wereld ;)

En het blijft ook best grappig, mannen die de deur voor je openhouden :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: naar buiten treden.

Bericht door Fay »

Vrouwen bevallen me in vriendschap ook veel meer,en merk dat nu ik mezelf niet meer als een van hen beschouw en daarnaar ook steeds minder handel, er meer innerlijke vrijheid naar boven komt, en ik mannelijk gedrag van mannelijke vrienden aandoenlijk kan vinden, kijk hem toch eens zijn best doen zich te profileren :)
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: naar buiten treden.

Bericht door KarenTS »

In reactie op het voorafgaande,er zijn in alle volkeren rotte appels helaas,maar geen enkel volk mag over een kam geschoren worden,hoe verleidelijk dat ook mag zijn soms ( ook ik heb wel eens van die vooroordelen ).Maar verder ben ik toch wel blij om in Nederland te wonen!
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: naar buiten treden.

Bericht door KarenTS »

En wat mannen betreft trouwens :) . Inderdaad soms best leuke mensen,ik had zelf zowaar sjans gisteren,hihi