non-binairy zelfbeeld

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 132
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

non-binairy zelfbeeld

Bericht door Saskia-Vince »

Ik ben zelf amab maar nooit typisch mannelijk gevoeld maar ook niet typisch vrouwelijk, maar iets er tussen in.
Ben zelf wel redelijk tevreden met mijn huidige lichaam, maar mis eigenlijk de fine tuning, en wil graag wat dingetjes laten transformeren die beter bij mijn zelfbeeld passend is.

Dit zijn de dingetjes die ik persoonlijk wil laten fijn tunen,

Gezicht nu is vrij mannelijk lichte baardgroei, deze wil ik graag vrouwelijker hebben, vrouwelijker haarlijn en ffs, maar wil niet van mijn baardgroei af.

Lichaam, huid mag wat zachter, graag wat meer lichte vrouwelijke rondingen, oa borsten, maar heb ook lichte mannelijke lichaamsbeharing ( gelukkig niet zwaar/veel ) ben hier zeer content mee en wil ik niet kwijt.

Genitalia, ban amab dus geboren met een pielemans niet te groot, niet te klein format tevreden mee, wil deze absoluut niet kwijt, zou wel graag een orchiectomy willen testikels en scrotum weg laten halen, en met de huid wat daar bij vrij komt zou ik graag op die plek een vagina willen laten construeren zo dat ik dubbel geslachtig wordt.

Dit zijn de dingetjes die ik heel graag zou laten veranderen om mijn zelf beeld te completeren zo dat mijn lichaam volledig in harmonie is met mijn zelfbeeld.

Om dat mijn transitie niet standaard is en meer out of te box is en een combinatie is van beide binaire genders zoals ik mij zelf zie, denk ik wel eens ben ik de enige die hier naar verlangt of zijn er misschien meer die zo denken en graag dingen wil laten veranderen aan hun lichaam wat niet passend is bij de huidige binaire denken.

Zijn er eigenlijk meer mensen met deze wensen in Nederland?
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: non-binairy zelfbeeld

Bericht door Fay Ola di jee »

Ik ben ruimdenkend en begrijp veel,maar een extra vagina laten construeren naast je mannelijk geslachtsdeel, dat gaat mijn inlevingsvermogen te boven.

Het lijkt me enorm verwarrend allemaal dat zo te voelen.

Fay
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 132
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

Re: non-binairy zelfbeeld

Bericht door Saskia-Vince »

Fay Ola di jee schreef: 24 jun 2023, 17:53 Ik ben ruimdenkend en begrijp veel,maar een extra vagina laten construeren naast je mannelijk geslachtsdeel, dat gaat mijn inlevingsvermogen te boven.

Het lijkt me enorm verwarrend allemaal dat zo te voelen.

Fay
verwarrend is het niet meer, vroeger wel toen was ik meer genderfluid de ene dag meer jongen de andere dag meer meisje, had toen ook een dubbele gaderobe, dat was voor mij verwarrender dan hoe ik mij nu voel, nu die 2 uitersten man-vrouw samen zijn gekomen en ik nu echt weet wat ik ben non-binair/bi-gender ( je hebt er nog meer benamingen voor ) en op kleding gebied veel vrijer geworden koop nu wat ik leuk vindt ongeacht of het van de mannen of vrouwen afdeling komt en draag alles door elkaar heen.
En wat voor mij ook een bevestiging was en een bevrijding is dat ik nu een X in mijn paspoort heb staan en een dubbele voornaam, heb mijn jongens naam gehouden en daar een meisjes naam aan toegevoed.
En er zijn veel meer mensen die deze weg in gaan hier een link om je er meer in te verdiepen, https://noodle.link/
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud