Hoe ontspannen jullie?

Gevoelens die je met de wereld deelt
Pannekoek89
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 jan 2023, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Moerdijk

Re: Hoe ontspannen jullie?

Bericht door Pannekoek89 »

Ik ga in mijn vrije tijd naar de efteling. Ik maak daar vlogs en als ik wat tijd over heb ga ik daar tegenwoordig zitten tekenen. Ook is het een plek waar ik mij veilig voel, ondanks dat er heel veel mensen lopen. De meeste mensen ken ik toch niet en ik kom er langzaam achter dat de fancommunity van de efteling best wel veel queer-leden bevat. Hierdoor ben ik bijvoorbeeld afgelopen week voor het eerst in een rokje over straat gegaan.. in de efteling. Sprookje dat uitkomt
Doorverwijzing huisarts 10-01-23
Aanmelding BuroJIJ 17-07-2023
Intake BuroJIJ 01-05-2024
Alex(a)
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 jun 2023, 16:21
Gender: ———

Re: Hoe ontspannen jullie?

Bericht door Alex(a) »

Soms heerlijke wandelingen aan het strand, in het bos of door een leuke stad. Effe eruit, alles vergeten en genieten van de omgeving en het hoofd leegmaken.
Verder luister ik vrijwel iedere dag een uurtje muziek. Meestal de duisterdere stromingen, viking-age, maar ook veel rock, 80's en singer-songwriter. Een greepje: Nightwish, Johnny Cash, Tina Turner, Kim Wilde, Jennifer Rush, Scorpions, Billy Idol, Placebo, Wardruna, Faun, Heilung, Wende en Sjostakovitsj.
En hier bouw ik ook zelf de apparatuur voor. Eigen ontwerpen, eigen stijl met als doel om juist de emotie in de muziek echt naar voren te brengen. Muziek moet je voelen, diep in je.
Maar niets gaat boven spelen met mn dochtertje. 1 blik van haar en je vergeet de rest.