online kleding kopen

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Tess_
Berichten: 200
Lid geworden op: 04 dec 2021, 12:33
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: she/they

Re: online kleding kopen

Bericht door Tess_ »

Afound.com heeft doorlopend veel kleding van COS (or Arket, & other Stories, Weekday, H&M) in de uitverkoop, van dit seizoen of vorig seizoen...
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 131
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

Re: online kleding kopen

Bericht door Saskia-Vince »

Door mijn ziekte, moet ik in de winter thermokleding dragen om warm te blijven.
Deze is behoorlijk duur en koop ik in de zomer om dat er dan behoorlijke kortingen op zitten.
Waar ik dit veel koop is bij www.bergfreunde.eu ze zijn daar niet de snelste met verzending, je moet een beetje geduld hebben ( vaak 3-4 weken na bestelling ) maar mijn ervaring is het komt altijd wel ( je leest nog al eens negatieve reviews van deze shop waar ik het niet eens mee ben ) alleen ze zijn traaaag.
Heb daar 6 juni nog een thermo overall besteld en gisteren 19 juli pas binnen gekregen.

Afbeelding
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
Alex(a)
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 jun 2023, 16:21
Gender: ———

Re: online kleding kopen

Bericht door Alex(a) »

Dat ziet er goed warm uit.

In Scandinavië zitten zo ook een paar online shops die buitenkleding voor erg schappelijke prijzen verkopen. Meestal restpartijen en uitloop.

Zelf koop ik regelmatig bij Zalando. De zoekmachine van hun werkt erg fijn. En gezien mijn lengte ben ik erg blij dat ze van diverse merken ook een "tall"-lijn verkopen.
Daarnaast heb ik de hint gekregen om naar Duitse kledingateliers te kijken. Hier kan je tegen schappelijke prijzen kledingstukken op maat te bestellen, ook online. Net zo een mooie legging binnen gekregen. Deze zit erg goed, de kwaliteit is echt fantastisch en de prijs viel erg mee als je ziet wat je ervoor krijgt.
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 131
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

Re: online kleding kopen

Bericht door Saskia-Vince »

Alex(a) schreef: 19 jul 2023, 18:37 Dat ziet er goed warm uit.

In Scandinavië zitten zo ook een paar online shops die buitenkleding voor erg schappelijke prijzen verkopen. Meestal restpartijen en uitloop.

Zelf koop ik regelmatig bij Zalando. De zoekmachine van hun werkt erg fijn. En gezien mijn lengte ben ik erg blij dat ze van diverse merken ook een "tall"-lijn verkopen.
Daarnaast heb ik de hint gekregen om naar Duitse kledingateliers te kijken. Hier kan je tegen schappelijke prijzen kledingstukken op maat te bestellen, ook online. Net zo een mooie legging binnen gekregen. Deze zit erg goed, de kwaliteit is echt fantastisch en de prijs viel erg mee als je ziet wat je ervoor krijgt.
Is ook lekker warm, dons gevoerd voor mij noodzakelijk om in NL te dragen s'winters ( inplaats van een winterjas ) om warmte vast te houden en spierkramp te voorkomen.

En wat jij schrijft over Scandinavie klopt MAAR je moet dan wel de om wisselkoers mee rekenen van euro's naar Kronen ( Deens, Noors , Zweeds ) en dan kan het oplopen.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
Gebruikersavatar
Mareijn
Berichten: 160
Lid geworden op: 12 sep 2018, 12:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: online kleding kopen

Bericht door Mareijn »

Tess_ schreef: 16 jul 2023, 17:23 Afound.com heeft doorlopend veel kleding van COS (or Arket, & other Stories, Weekday, H&M) in de uitverkoop, van dit seizoen of vorig seizoen...
Goeie tip, echt super leuk! Leuke kleren en makkelijk te filteren
-- It takes both rain and sunshine to create a rainbow --