Geur van de neovagina

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gauloise
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 apr 2018, 12:55
Gender: Vrouw

Geur van de neovagina

Bericht door Gauloise »

Het spijt me dat ik de laatste tijd zoveel topics start. Ik ben simpelweg erg nerveus voor de operatie en wat mij te wachten staat. Ik heb hier op het forum niets erover gevonden maar bij de Amerikaanse en Britse fora komt dit onderwerp met enige regelmaat langs: de geur van de neovagina. Wat ik velen hoor zeggen daar is dat de neovagina nogal onaangenaam kan ruiken, vooral de "normale" penile inversion die hier in het land ook op grote schaal wordt toegepast. Ik ga zelf naar Kanhai en bij het gesprek met hem deed hij vrij makkelijk over dit onderwerp: soms even het vocht eruit laten komen en niet te vaak spoelen van binnen dan komt het goed. Maar wat ik mij dan afvraag... het is in principe gewoon je penishuid. Die heeft zweetklieren en zal, naar ik aanneem, ook verder gaan met afscheiding van dode huidcellen. Gaat dit niet stinken op een gegeven moment? Wie heeft hier ervaring mee en kan deze delen? Het is voor mij een best wel grote angst.
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 497
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Geur van de neovagina

Bericht door Dawn »

Ik begrijp je vraag en mijn ervaring is dat ik sinds mijn SRS met PI techniek in 1995 nog geen last heb gehad van vervelende geurtjes. Voor dilateren gebruik ik amandelolie of vitamine e olie en ik spoel ongeveer 1x per maand al ben ik het wel ook een keer een tijd vergeten. Dit gaf trouwens geen verschil in geur.
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Geur van de neovagina

Bericht door Marije »

Hier ook totaal geen last, mijn partner klaagt ook niet en we zijn gewoon intiem zonder wasknijpers op de neus. ;-) Ik heb een "Kanhai Original v3.0"
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

Re: Geur van de neovagina

Bericht door Andastre »

Ik heb ook nooit nare geurtjes ervaren sinds 2001 ik spoel wel 1x per week dat hoeft niet 1 keer per maand zoals Dawn aangaf is meer dan voldoende maar het is er bij over de jaren zo ingegroeid.

Ik heb een erg publiek beroep waar ik geregeld op 20 cm afstand van de klant sta en nog nooit een opmerking/klacht gekregen noch van klanten noch van collega's.

Ik heb zelf een Kanhai v1.0 orginal was mee van de eerste die hij opereerde de man levert heel goed werk :).

En ook ik ben het verschillende keren vergeten dus niet teveel van die internet cowboy verhalen geloven Gauloise :).
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Geur van de neovagina

Bericht door Frederieke »

Zoals ik het het begrepen van dr. Nijhuis komt het wel degelijk voor, maar dan gaat het om een darm vaginaplastiek. En niet bij de ‘PI-techniek’.