Foto's genezen resultaat meta/phallo??

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Eef1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jun 2023, 20:11
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem/zijn

Re: Foto's genezen resultaat meta/phallo??

Bericht door Eef1964 »

Hoi toevallig was ik ook op zoek naar ervaringen van dr Kanhai en meta. Ik ben zelf van de week door hem geholpen en was teleurgesteld omdat hij mij voorgehouden heeft dat de meta prima kon maar achteraf bleek dat ik niet voldoende weefsel had om een kleine penis te reconstrueren maar de plasbuisverlenging en een kleine balzak wel gegaan zijn en dat is heel teleurstellend als je dit na de operatie ontdekt. Ik loop nu wel met twee catheters omdat hij daar ook pas achterkwam toen hij al zover was dat hij een penis wilde reconstrueren. En ik heb ook foto,s gezien dat het er goed uitzag dus alleen foto,s zegt nog niet alles. Ik vond de manier hoe hij ermee omging dat ik zei dat ik teleurgesteld was beslist niet prettig of hij zich dan aangevallen voelt en zo ook reageert. Ik weet dat hij heel kundig is als het gaat om operaties van man naar vrouw daar is hij geloof ik ook op gepromoveerd maar van vrouw naar man denk ik dat hij minder kundig is. En dan zijn professionele houding ivm goeie informatie over de operatie en of iets echt mogelijk is of niet is hij niet zo communicatief. Ik raad je aan om jezelf goed in te lezen en verschillende opties van methode en waar/welke arts te onderzoeken en niet alleen op foto,s afgaan want die garantie kunnen ze niet geven op grond van een foto. Ik stel hier dan ook meteen de vraag of iemand hier ook zo,n ervaring heeft en wat je dan nog kunt doen.
Succes met je zoektocht