Androcur pro contra

Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Androcur pro contra

Bericht door Venka »

LauraB schreef:van de androcur had ik elke keer na het innemen opvliegers de eerste anderhalve tot twee weken. ook viel ik erg af de eerste twee maanden. en had het vaak koud. met twee maanden begonnen mijn borsten pijnlijk en jard te worden, zijn de langaam aan groter aan het worden en kom ik weer aan. lijkt me vooral het wennen aan de nieuwe situatie en je vetverdeling die aan het veranderen slaagd. ik heb 50mg per dag, en daarmee zelfs mimder testo dan cis vrouwen.
Hier herken ik mij helemaal in,ik had afgelopen winter de verwarming gewoon op 25 en had het nog koud en zat met deken op de bank terwijl de rest aan het klagen waren dat het zo warm was.Ook het borsten verhaal kan mijn verhaal zijn,ik ben zelfs van de fiets gestuiterd en viel op mijn borst en dat deed zo erg pijn dat ik er van moest huilen.Maar wat nog erger was,gas vorming,ik kon nooit scheten laten maar met androcur ik liet de hardste vliegen hoor en niet 1tje maar ik speelde de gehele vier seizoenen van Vivaldi :o :lol:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Androcur pro contra

Bericht door Eva »

Een vrouwelijke versie van Le Pétomane...?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Androcur pro contra

Bericht door Venka »

Ja zo iets Eva :lol:
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: Androcur pro contra

Bericht door Gwendolyn »

Nog even, Aafke, een beetje knip en plak werk, en het androcuur is verledentijd. :) :D
Liefs
gwendolyn
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Androcur pro contra

Bericht door KarenTS »

ik herken dat ook heel erg, de eerste twee maanden voelde ik me ook voortdurend koud. En ook het begin van zeer gevoelige borsten, de tepels dan om precies te zijn.maar nu na 6 maanden is het koude gevoel helemaal weg, alleen de zeer gevoelige tepels af en toe blijven ,maar dat s ook tevens het teken van groei, en groeien doen m'n borstjes zeker, nier snel maar gestaag en overigens ook ongelijk
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Androcur pro contra

Bericht door diederique »

Meiden, klopt allemaal; alleen dat koud hebben, zelfs na drie jaar HRT heb ik het nog steeds koud. Zelfs bij 30 graden, als de avond valt trek ik een vestje aan, knoop ik mijn rok om.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Androcur pro contra

Bericht door Veronica »

manvrouw72 schreef:Ik ben sedert een week ook gestopt met androcur, ik was op een goede maand 8 kg afgevallen, met gevolg dat ik 71 kg woog voor 1.80m.
:o dat wordt leuk, ik eet me kapot, mijn moeder maakt 1 zak pasta alleen voor mij klaar, ik sport niet en ik eet enorm veel.

En toch, 1,78 en 61kg (met kleding aan), vorig jaar rond deze tijd 65kg en mijn voedingspatroon is niet veranderd.

Vraag mij af hoe dat verder gaat als ik klaar ben met de gesprekken en aan de hormonen begin, opzich is 60kg voor een vrouw niet slecht maar zelfs de huisarts zei tegen mij dat het gewoon aan mijn stofwisseling ligt.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding