De reunie?

Nieuwsberichten
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: De reunie?

Bericht door Venka »

Dat vind ik ook belangrijk en niet dat ze steeds T, s laten zien die extreem zijn want het gros van ons zijn gewoon een man of vrouw en geen attracties of een bezienswaardigheden.
Martijn
Berichten: 227
Lid geworden op: 12 jul 2012, 22:43
Gender: Trans FtM
Locatie: Groningen

Re: De reunie?

Bericht door Martijn »

was namelijk erg veel uitzendingen gister waar TG in zat .
ook bij spuiten en slikken en andere programma.s
Welke andere programma's nog meer?
(Mijn oma had een programma gezien, maar weet niet meer welke en misschien staat die er tussen)
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De reunie?

Bericht door Emma »

Zou wel de transgenderspecial van Embarrassing Bodies/Genante Lijven geweest kunnen zijn.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: De reunie?

Bericht door Venka »

Of zon stomme make over programma waar anderen anderen beoordelen op hun uiterlijk/voorkomen.
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: De reunie?

Bericht door Tanja »

Toevallig heb ik Carly meerdere keren mogen ontmoeten (ook voor haar transitie). Ik heb dezelfde passie als zij maar heb het nooit zover geschopt helaas.. Carly motors was en is een begrip in de autosport en ik ben bijzonder trots op het feit dat ze het zo goed doet. Was ook een leuke uitzending om naar te kijken en ze boft met mensen als Tommie Coronel en haar vrouw om haar heen. Helaas ben ik daarin minder gelukkig.
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: De reunie?

Bericht door Fay »

Zou nie zo blij zijn met iemand als Tom Coronel om me heen

Uitspraken als, het maakt mij niets uit hoor, ze is toch goed gelukt, iets in die strekking

Het zou je wel uit moete maken als vriend,als je werkelijk geinteresseerd bent,je krijgt een totaal andere relatie met die persoon voor die persoon maakt het alles uit, maar daar staat Coronel totaal niet bij stil, zogenaamd goedbedoeld maar plank volledig mis

Heb ook iemand om me heen gehad die hetzelfde reageeerde, wat maakt mij het nou uit hoe jij erbij loopt!

Volledig voorbij gaande aan wat voor proces ik door maak , dat het voor mij absoluut uitmaakt hoe ik 'erbij loop'

Getuigd juist van respectloosheid en geen enkele werkelijke interesse in mij als persoon

Fay
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: De reunie?

Bericht door Tanja »

In de basis heb je gelijk Fay.
Maar als je Tom een beetje kent zegt hij alles met een bepaalde ondertoon. Voor wie Tom niet kent kan het inderdaad wel zo overkomen.
Misschien had hij het voor tv wat subtieler moeten brengen.
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De reunie?

Bericht door Eva »

Misschien is Tom ook wel gewoon een macho.
Leuk je hier te zien, Tanja. Stel je jezelf nog even voor op de introductiepagina?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)