bicultureel en LHBT

Nieuwsberichten
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

bicultureel en LHBT

Bericht door NaomiClareNL »

RutgersWPF heeft een nieuw onderzoek naar buiten gebracht over mensen die bicultureel zijn en LHBT. Met behulp van de sneeuwbalmethode zijn er mensen geïnterviewd. Niet veel maar er zit ook een trans vrouw bij. Dat dan weer wel. De meeste onderzoeken krijgen het labeltje LHBT maar zijn vaak LH en een beetje b en maar zelden ook t of T.

Ik ga dit rapport nog eens goed lezen want de gebruikte strategieën zijn wel interessant.

bicultureel en LHBT
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: bicultureel en LHBT

Bericht door Eva »

Is allemaal nog wat prematuur, maar ik meen er toch tendensen uit de monoculturele cultuur in dit land te herkennen ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Hannah
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 okt 2013, 19:37
Gender: Vrouw

Re: bicultureel en LHBT

Bericht door Hannah »

Hoi allemaal.
het is toch eigenlijk niet vreemd wat daar gebeurt.
wij begrijpen het zelf nog niet , of niet goed,waar door wij met het transgender , behept zijn. hoe willen hun dan begrijpen hoe de vork in elkaar steekt.
en wat wilen ze horen of begrijpen.
misschien niets zeggen, of misschien zeggen dat hun daar voor te bekrompen zijn.
mijn uit leg. maar dat kan ook wat diplomatieker welligt. maar ook weer niet te zacht , want dan wordt alles weer anders geiterpreteerd.
Liefs Henny.