help!! ik heb advies nodig...

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Eva »

Ik denk terug aan het moment dat Adrie en Elisabeth een vent betrapten die op het damestoilet met een glas bier in zijn hand het toilet en ruime omgeving stond onder te zeiken. Dat doet hij niet snel weer, vermoed ik. De meisjes werden boos en dat zal die l*l niet zo snel vergeten, hahaha
Is een beetje off topic, geef ik toe.

Ik mijdt toiletten zoveel mogelijk. Biovrouwen hangen in publieke toiletten vaak boven de pot en spetteren dan wel. Niet fris en het resultaat lijkt vaak op een herenplee. Aangezien ik nog niet van mijn klotenzooitje af ben wordt boven de pot hangen al snel een drama. Meestal drink ik zo min mogelijk en houd het op tot ik weer thuis ben. Staand plassen zou me een soort nachtmerrie opleveren.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Djaxx
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 mar 2014, 17:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Delft

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Djaxx »

Maar bijvoorbeeld op school vind ik het lastigst om een wc te kiezen zeg maar...
Want die leerlingen kijken me raar aan... en vooral die kut giegelende meisjes. Nou trek ik me daar niks van aan dat ze zitten te giegelen of wat dan ook. Maar tis niet leuk omdat dag in dag uit te hebben..
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Nathan90 »

Ik ken het school probleem. Behalve als je het genderverhaal bespreekbaar wil maken met docent/coördinator of leerlingen zal he vast zitten aan de dameswc. Ik ging doorgaans enkel wanneer ik 'zeker' wist dat het leeg was. Dus begane grond, niet in de pauzes ed.
Djaxx
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 mar 2014, 17:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Delft

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Djaxx »

Nathan90 schreef:Ik ken het school probleem. Behalve als je het genderverhaal bespreekbaar wil maken met docent/coördinator of leerlingen zal he vast zitten aan de dameswc. Ik ging doorgaans enkel wanneer ik 'zeker' wist dat het leeg was. Dus begane grond, niet in de pauzes ed.

Ja dat doe ik ook meestal tijdens de les of ergens waar ik zeker weet dat er niet veel gebruik van wordt gemaakt haha.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Jannet V »

Wat mij ontzettend geholpen heeft was de zin, "Verstand op nul en blik op oneindig." Vervolgens heeft niemand het lef om ook maar iets te zeggen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Tom
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 mei 2014, 15:45
Gender: Man

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Tom »

He Dennis

Yes ik ken het probleem, k wor per definitie aangesproken als ik bij de dames binnen loop. Soms ben ik het zo zat dat dilemma dat ik net als Jannet blik op oneindig en gewoon bij de heren ga. Daar ben ik nog nóóit aangesproken, niemand let daar opeen ander. Dus mijn tip is, gewoon gaan en own the situation :)

groetjes

Tom
Djaxx
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 mar 2014, 17:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Delft

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Djaxx »

Thanks!! Ik denk dat ik het dan maar toch moet proberen om inderdaad verstand op nul en gewoon naar binnen lopen.
Dank jullie wel voor tips en medeleven. Waardeer ik enorm!

Groetjes Dennis
Gebruikersavatar
Ecka
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 mei 2014, 22:09
Gender: Transgender
Locatie: Limburg

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Ecka »

Heb je het al geprobeerd? :D
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Paul »

Ik ging pas het herentoilet in toen ik passable was, daarvoor alleen dames toiletten.
Het voelt hoe dan ook bij beide awkward...
Gebruikersavatar
Romano
Berichten: 89
Lid geworden op: 06 mar 2013, 17:49
Gender: Trans FtM

Re: help!! ik heb advies nodig...

Bericht door Romano »

Niemand kijkt of op om als je daar binnenloopt hoor.ik vind t alleen nog soms lastig als de hokjes bezet zijn en je moet wachten totdat je kunt en beetje daar staat te wachten..op t werk moet k soms drie keer op en neer lopen voordat tie vrij is.en omdat meestal daar de grote boodschap gedaan word krijg je niet de friste hokjes.maar voor de rest valt t wel mee :)