Begin aankopen

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
carolienolsen
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 aug 2014, 19:52
Gender: Man

Re: Begin aankopen

Bericht door carolienolsen »

Heel lang trok ik kleding van mijn vriendin aan en dat was zeker fijn maar het was niet van mijzelf.
Vaak had ik er al over nagedacht wat te gaan kopen. Met regelmaat liep ik een winkel in waar zowel mannen kleding als vrouwen kleding te koop was.
Zodat ik onopvallend en zonder al te veel blikken eerst even kon rond kijken, en zo zeker als ik was voor ik de winkel in liep zo onzeker liep ik de winkel weer uit en bleef het vaak allee bij rondkijken.
Tot ik op een dag echt de stap nam, ik kwam als man binnen in een vrouwen zaak op maandag ochtend (is het nog rustig...)
Ik liep direct op een verkoopster af en vertelde dat ik een vreemde vraag had en vroeg vervolgens of ze mij wou helpen kleding uit te zoeken omdat ik aan cd doe.
Ze zij dit geen probleem te vinden en stuurde me al snel naar een pashokje met een grote stapel kleren.
Ik mocht in het pashokje blijven en zij bracht mij verschillende setjes kleren.
In het begin voelde het wat ongemakkelijk later was ik echt super blij!
Gewoon doen dus! Maar alles in je eigen tempo, ik denk ook dat het belangrijk is dat je stap voor stap verschillende fases door gaat en ervan leert. Ik denk dat er weinig zijn die Die direct naar binnen zullen lopen en van alles gaan passen. Geef het de tijd en verleg je grenzen stap voor stap.
Ik heb het wel in mij het moet er alleen uitkomen
Gebruikersavatar
ria
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2013, 21:27
Gender: Trans MtF
Locatie: Omgeving Leiden

Re: Begin aankopen

Bericht door ria »

gisterenavond mijn eerste jurk gekocht en gepast bij Ulla Popken. Was verder niemand anders was dus wel wat makkelijker is. Ben heel goed geholpen. De verkoopster heeft zelfs gekeken hoe hij zat en stond. Was geweldig gevoel. Bij de kassa heeft ze me zelfs geadviseerd met de aankoop van panty's sn inderdaad voor het eerst heb ik nu een panty die past (ben 1.92 m). Super dus. Tenslotte heb ik ook een klantenkaart gekregen. Voel me nu veel meer vrouw