Jurk kopen

Make-up, kleding, en zo voort
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Jurk kopen

Bericht door Stephen »

ja, koste ongeveer 30 euro bij de c&a en de zon was er gratis bij! :) Alleen het personeel wat daar liep was niet al te "zonnig"... maakte me erg ongemakkelijk. Ik was toch al onzeker om dat te kopen! Wat kan ik eronder aandoen?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Jurk kopen

Bericht door Anon20180501 »

Ik persoonlijk heb nog nooit zoiets vervelends meegemaakt en volgens mij komt het überhaupt weinig voor. Maar het gebeurt dus wel eens en niet alleen in winkels. Het went natuurlijk nooit maar is wel iets waar je op voorbereid moet zijn. Gelukkig komen positieve ervaringen vaker voor dus zou ik er niet al te lang bij stil blijven staan...

Een legging, panty of niets eronder zou ik zeggen maar surf eens langs online-winkels, wie weet brengen die je op een idee...

Grts Daniéla
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Jurk kopen

Bericht door Stephen »

ja, niets eronder lijkt me niet zo goed idee, moet ik eerst mijn benen scheren haha :P
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Jurk kopen

Bericht door Stephen »

Ik heb ook een foto waar ik de jurk aan heb!mweet alleen niet of ik hem durf te posten haha
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Jurk kopen

Bericht door Anon20180501 »

Geschoren en wel..? :)

Moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen Stephentje, en besef, je staat pas aan het begin van een heel lang traject. Zoveel tijd nog om eventueel aan jezelf te werken en mocht je ooit gaan voor de hrt dan neemt dat een deel van 'dat werk' over en sowieso zal je gedurende de tijd ook steeds meer van jezelf, zekerheid en geluk gaan uitstralen. Je zou jezelf misschien niet eens meer terug herkennen anno nu... ;)

grts Daniéla
Gebruikersavatar
Sylvana
Berichten: 39
Lid geworden op: 28 sep 2013, 15:32
Gender: Vrouw

Re: Jurk kopen

Bericht door Sylvana »

Heeey,

Ik ben ook wel gek van jurkjes. Zo'n kort jurkje als jij nu hebt gekocht kan je het beste (vooral nu nog met het koude weer) gewoon over een legging of broek aantrekken. Dat doe ik zelf ook altijd :)
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Jurk kopen

Bericht door Stephen »

dank je voor de tip Sylvana! Ga ik zeker iets mee doen! :)
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: Jurk kopen

Bericht door Stephen »

En Lady Sylvana, als je meer kledingstips hebt, ik wil ze graag hebben! :) Dankje! :D
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Jurk kopen

Bericht door Cait »

Ben benieuwd naar foto met jurk aan :) . Verder doe ik 90a als bh,zo bescheiden ben ik dan ook weer hihi X