rode strepen / lijnen

NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

rode strepen / lijnen

Bericht door NaomiClareNL »

Geen idee wat het precies is, ik heb een vermoeden en de rode strepen of lijnen lopen niet in een rechte lijn dus hoe ik ze moet noemen?

Wat is het geval? Enkele malen per jaar zie ik op mijn borstkas, maximaal een centimeter onder mijn nietbestaande 'borsten' een rode lijn in een bijna halve cirkel onder de borsten. Zou ik niet beter weten dan zou ik denken dat mijn lichaam een huidplooi probeert te maken onder de borst, als overgang van borst naar buik zeg maar. Het zou in ieder geval op de juiste plek zitten voor zoiets als ik tenminste borstgroei had kregen...

En na een paar dagen zijn ze weer weg om, geheel willekeurig, later weer voor een paar dagen op te duiken. Ne ze zijn niet afkomstig van (beugel)beha's, ik krijg ze ook als ik maandenlang geen enkele beha draag. Het heeft ook niets met pyjama's te maken. Zo ik die al draag en er verkreukeld iets dat een spoor op de huid na laat dan is dat nooit in dat patroon en zeker niet op die plek.

Rara wat gebeurd daar nou eigenlijk?
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF