Heee.........Amber........gefeliciteerd. Eindelijk is het zover.
T is al even geleden dat je vertelde dat de werkgever mee zou werken als je groen licht zou hebben. Blij dat die zich aan zijn woord gehouden heeft. En nog veel blijer dat je vooral leuke reacties krijgt! Vergis ik me of is het misschien niet voor iedereen een complete verrassing? Nou ja, maakt niet uit ook, zo te zien gaat t geweldig, en dat gun ik je van harte.
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Aafke schreef:Leuk voor je Amber,kon je wel slapen in de nacht voor je 1e werkdag als vrouw? k denk dat ik mijzelf helemaal gek had gepiekerd
Nee, daar had ik eigenlijk echt geen last van. Ik heb die nacht heerlijk geslapen. Ik merk wel dat ik nu iets moeier ben dan normaal, er komt genoeg op je af zo'n eerste week
1 week moontjes...en n haast onstilbare trek in chocola....
Aafke schreef:Leuk voor je Amber,kon je wel slapen in de nacht voor je 1e werkdag als vrouw? k denk dat ik mijzelf helemaal gek had gepiekerd
Nee, daar had ik eigenlijk echt geen last van. Ik heb die nacht heerlijk geslapen. Ik merk wel dat ik nu iets moeier ben dan normaal, er komt genoeg op je af zo'n eerste week
1 week moontjes...en n haast onstilbare trek in chocola....
Ik kan er nog niet over mee praten,ik leef al zeker 7 maand als vrouw en af en toe nog een beetje androgyn in die 7 maand.Maar ik zit ook al ruim 8 maand in de ziektewet en heb nog geen dag gewerkt sinds mijn om zijn.Mijn kennende dan denk ik dat ik helemaal gek word van mijzelf als ik straks weer sterk genoeg ben om te werken.
Moe zijn dat ben ik ook veel en zeker na 4 maand van hormonen merk ik dat ik dagelijks,21:30 ben ik uitgeteld en kun je mij weg dragen
Ik vermoed dat de vermoeidheid toch vooral komt door alle spanningen die los komen. Gisteren was ik echt moe, maar toen kwam ik om 2 uur 's nachts thuis van n fietstocht van 35 km (en 's middags de 35 heen al gedaan) .