thanx allemaal! ik had t toen straks even in een heel beknopte versie gezegd in mn pauze. moest t even kwijt.
het was voor een groep of 20-30 mensen ...een spreekbeurt is er niks bij.heb bijna allemaal collagas die jonger zijn dan 30 dat scheelt ook wel.maar ik kan nu ook alvast wennen hoe t voelt om met mijn eigen naam aangesproken te worden(mn oude naam lijkt erg op die wat ik nu heb)ook al ben ik nog niet begonnen, kon het niet lager volhouden als ik meid of iets dergelijks genoemd werd, dat ben ik niet.heb nu een naamplaatje gekregen zodat ze eraan kunnen wennen.Heb er de hele dag trots mee rondgelopen hehe.Voor mij voelde t meer als een logische stap ipv een moeilijke stap.
Wanneer hebben jullie de naamsverandering gedaan? zal misschien al ergens staan maar kon t zo snel niet vinden.
En dan ben je uit de kast op het werk
-
Romano
-
mick1984
Re: En dan ben je uit de kast op het werk
ik moet het nog doen naar de meeste (me vaste begeleiding noemt me mick en 1 van me beste vrienden maar nu nog de rest) me collega's en andere vrienden want idd wat je zei eht klopt niet mevrouwn bij mij
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Heel goed dat je deze ervaring geplaatst hebt, Romano! Hopelijk helpt het sommigen te beseffen dat er minder beren op de weg zijn dan velen beseffen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Romano
Inderdaad eva,je kunt er nooit op achteruit gaan.
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/ ... /event.png" target="_blank
-
Mike
Goed gedaan! Leuk om zo te lezen 
-
Harro
Hey Romano,
Goed om dit te horen. Kan me voorstellen dat je je ontzettend trots gevoeld hebt
Ik heb er ook wel genoeg van om 'mevrouw' genoemd te worden ed.
Ga het binnenkort ook vertellen aan de collega's met wie ik het meest samenwerk.
De rest licht ik per mail in, over een paar weken als ik zelf een weekje vrij ben. Kunnen ze er mooi over lullen met elkaar, en als ik dan na mijn vakantie terugkom is het nieuwtje eraf
Ik zie er niet erg tegenop, maar ben wel blij om jouw positieve ervaring te lezen. Dank daarvoor
Goed om dit te horen. Kan me voorstellen dat je je ontzettend trots gevoeld hebt
Ik heb er ook wel genoeg van om 'mevrouw' genoemd te worden ed.
Ga het binnenkort ook vertellen aan de collega's met wie ik het meest samenwerk.
De rest licht ik per mail in, over een paar weken als ik zelf een weekje vrij ben. Kunnen ze er mooi over lullen met elkaar, en als ik dan na mijn vakantie terugkom is het nieuwtje eraf
Ik zie er niet erg tegenop, maar ben wel blij om jouw positieve ervaring te lezen. Dank daarvoor
-
Paul
Hey Romano,
klasse dat je die stap hebt genomen. Ik leer hier ook weer van!
Momenteel zal ik op werk die stap nog niet nemen omdat mijn contract al een zijden draadje hangt en ik maar moet zien of het in mei wordt verlengd, maar als dat wel zo is, ga ik misschien ook wel uit de kast komen ermee. Ik hou jou verhaal in mijn achterhoofd
klasse dat je die stap hebt genomen. Ik leer hier ook weer van!
Momenteel zal ik op werk die stap nog niet nemen omdat mijn contract al een zijden draadje hangt en ik maar moet zien of het in mei wordt verlengd, maar als dat wel zo is, ga ik misschien ook wel uit de kast komen ermee. Ik hou jou verhaal in mijn achterhoofd
Laatst gewijzigd door Paul op 12 mar 2013, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Romano
Hee Paul thanx!
Goed dat je iets aan mn verhaal hebt gehad!
mn collega's hebben allemaal een post-it op hun beeldscherm geplakt met Romano erop zodat ze er aan kunnen wennen.
Echt super dat ze zo meedenken.En als ze zich verspreken helpen ze mekaar eraan herinneren.dus t gaat goed!
Goed dat je iets aan mn verhaal hebt gehad!
mn collega's hebben allemaal een post-it op hun beeldscherm geplakt met Romano erop zodat ze er aan kunnen wennen.
Echt super dat ze zo meedenken.En als ze zich verspreken helpen ze mekaar eraan herinneren.dus t gaat goed!
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/ ... /event.png" target="_blank
-
Paul
Wat goed om te horen! Ik werk zelf in een bedrijf van een heel ander kaliber, dus post-its op een beeldscherm is er niet bij, maar het is een klein team van 12 mensen die me allemaal verder goed kennen. Wat ik al zei; het hangt er van af of het contract wordt verlengd of ik iets vertel of niet.
-
boytomlife
Gaaf om te horen dat er nog iemand met supercollegas rondloopt!
Ik ben sinds 2 december Tom op het werk. Kreeg de kans me openlijk te outen maar iedereen wist het toen al dus liet een collega maar roepen: welkom Tom! Superfijn he
enneh ik werk ook met oude taarten, die het allemaal machtig interessant en moedig vinden. Dus echt, het zit hem in hoe jij bent en hoe de mensen zijn, heeft niet per se met leeftijd oid te maken 
Namen officieel veranderen is helaas klote jongen... Er is een nieuw wetsvoorstel, maar voorlopig moet je wachten tot je vrouwelijke zaakje eruit is. Dat zal tot halverwege dit jaar wss niet veranderen. Wat ik doe is gewoon officieel waar kan mn initialen opgeven, punt. En verder mn roepnaam expliciteren, Tom dus. Ik heb een uniseks voornaam maar een vrouwelijke doopnaam. Hoe deze te veranderen, en welke ik behoud of niet, wacht ik nog af. Via pakketjes ben ik Tom, op de faculteit ben ik Tom, officieel J. ( dankzij een toffe prof die iedereen inlichtte en aangaf dat ik onofficieel Tom ben gezien offivieel niet echt mag nog), en op het werk ben ik Tom, ook op papier daar loonstroken bestaan uit initialen en de gehate Mw...
Jee wat een verhaal... Hopelijk heeft men er wat aan!
Tom
Ik ben sinds 2 december Tom op het werk. Kreeg de kans me openlijk te outen maar iedereen wist het toen al dus liet een collega maar roepen: welkom Tom! Superfijn he
Namen officieel veranderen is helaas klote jongen... Er is een nieuw wetsvoorstel, maar voorlopig moet je wachten tot je vrouwelijke zaakje eruit is. Dat zal tot halverwege dit jaar wss niet veranderen. Wat ik doe is gewoon officieel waar kan mn initialen opgeven, punt. En verder mn roepnaam expliciteren, Tom dus. Ik heb een uniseks voornaam maar een vrouwelijke doopnaam. Hoe deze te veranderen, en welke ik behoud of niet, wacht ik nog af. Via pakketjes ben ik Tom, op de faculteit ben ik Tom, officieel J. ( dankzij een toffe prof die iedereen inlichtte en aangaf dat ik onofficieel Tom ben gezien offivieel niet echt mag nog), en op het werk ben ik Tom, ook op papier daar loonstroken bestaan uit initialen en de gehate Mw...
Jee wat een verhaal... Hopelijk heeft men er wat aan!
Tom
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank