Hoi hoi,
Ik heb (nog) geen hormonen, maar ben al wel sociaal om. Mijn mening is dat je gewoon als meisje meisje naar buiten kan. Iedereen moet dit doen zoals zij of hij zich er goed bij voelt. Ik ga nu ook al naar buiten in volledige vrouwelijke Outfits. Je kunt altijd selectief kijken naar welke kleding het beste bij je staat, waar je je goed in voelt. Ik kies kledingstukken die automatisch wat meer volume rond de dijen toevoegen: palazzo broeken bijvoorbeeld, maar ook spijkerbroeken zijn er in alle vormen en maten. Zelf ben ik erg van een simpele flared/boot cut - high waist. Ik draag momenteel ooknveel A lijn rokken omdat die mooi op mijn lichaam vallen en een taille accentueren. Wat ik ook ontdekt heb is dat als je een simpel BHtje onder strakke shirts en truitjes draagt, dat voorkomt dat eventueel borsthaar er doorheen prikt, omdat het dat plat houdt. Ook is dat fijn wanneer je je bewust bent van uitstekende tepels. Die worden ook wat platter gehouden. Het is vooral veel experimenteren in pashokjes. Ik koop nauwelijks kleding online. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt hierin.
Wat ik ook doe is dat ik mijn bovenbenen train. Vroeger heb ik veel gefietst, nu doe ik wat extra oefeningen. Daardoor blijven mijn bovenbenen voller, ook zonder herverdeling van vet.
Trans zonder hormonen
-
Zwierig_Krab_Delta