Waar droom jij van?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Harro

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Harro »

ik zou heel graag vader zijn/worden. Misschien heel saai, dat huisje, boompje, beestje idee, maar dat is wel mijn droom
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ik droom ervan om een modulaire synthesizer te hebben waar ik al mijn creativiteit in kwijt kan met het maken van muziek, en daar ook gewoon een leuke dagbesteding aan heb. Ik heb geen dromen om een grote wereldster te worden (ik denk dat concerten geven voor mij eerder een nachtmerrie is - veel te veel prikkels!), ik wil het puur voor mijn eigen plezier doen. En de muziek dan gewoon gratis te downloaden zetten op internet, en eventueel een paypal donatie knop erbij voor als mensen het waarderen, dat ze zelf kunnen besluiten of ze geld ervoor willen geven (en zo ja hoeveel).
En gewoon lekker in mijn vel te zitten. Leuke woning zonder overlast-veroorzakende-bovenbuurman, lekker creatief bezig zijn, lekker zijn wie ik ben, gezellig samen met mijn hondje.

En ik ben van plan om het niet bij dromen te houden. Ik sta nu op een wachtlijst voor een andere woning, die ook meer ruimte geeft voor mijn hobbies. En wanneer ik verhuisd ben, ben ik van plan om ook te gaan sparen voor die modulaire synthesizer en zo stapje voor stapje die droom ook werkelijkheid te maken. :)
mick1984

Bericht door mick1984 »

vanacht een een droom gehad waar je hele dag over na blijft denken.. rare droom

ik droomde namelijkk dat ik me borstoperatie al kreeg.. en dat ik aan het herstellen was.. werd ik wakkeer zaten die borsten der nog steeds.. damn
Holden

Bericht door Holden »

Ik droom van een huis op Aruba met m'n vriendin, hopelijk dan ook het huis op de boerderij waar zij opgroeide.

Ik droom ook van een jackpot winnen zodat wij met z'n tweetjes lekker veel kunnen reizen zonder ons al te veel zorgen te hoeven te maken over alle soorten kosten.
Daniel

Bericht door Daniel »

Ik droom ervan om ooit op een plek te zijn waar alleen het geluid van de natuur is, geen bebouwing, geen mensen, alleen de rust van de natuur. *droomt weg*
En ik wil ook ooit het noorderlicht zien :D
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Paul

Bericht door Paul »

Ik droom ervan om zoveel geld te hebben dat ik niet meer voor een baas hoef te werken, maar freelance kunstenaar kan zijn.
Daarbij zou ik dan van dat geld hier ergens een mooi huis kopen en meubileren naar mijn smaak, maar ook een mooi huis te kopen ergens in zuid Duitsland, om me daar terug te trekken in de natuur wanneer het mij uitkomt. Het liefst een huis met uitzicht op de bergen, want als ik ergens van hou zijn het bergen. Heel inspirerend :)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Dat klinkt toch wel errug goed hoor Paul!

Ik droom ervan om geld en tijd genoeg te hebben voor een hond of twee. Maar sowieso één :)
En tijd is daarin nog heel relatief, als ik thuis werk zou kunnen of de hond mee kan neem ik daar ook genoegen mee.
Jack

Bericht door Jack »

Ik droom ervan om mijn motorrijbewijs te halen en een motor te kopen. Ik wil graag een lange reis door Europa maken, met alleen een camera en een motor bij me (en natuurlijk kleding/dagelijkse spullen). Om geen planning of route van te voren te maken, maar gewoon afwachten waar de weg me naar toe brengt. En ondertussen te genieten van de omgeving en de mooie plekken die ik tegenkom vast te leggen met foto's. Dat lijkt me echt helemaal geweldig en staat ook in de planning om ooit te doen. Maar dat wordt eerst flink sparen. :)
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Ik droom ervan om een succesvol schrijver te zijn en een bloedmooie vrouw. Volgorde wil nog wel eens wisselen ;-) Rijk en vrij om te doen wat je wilt lijkt me sowieso leuk. Restaurant eigenaar, studio eigenaar, wereldreiziger = allemaal tof.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Arike

Bericht door Arike »

Geweldig om al deze dromen hier te lezen, maakt mij helemaal blij!

(mijn lief verwijt mij altijd dat ik zo weinig droom... /me gaat toch weer ff dat boekje van Ben Tiggelaar zoeken in de kast ... ;) )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"