Het vertelt aan een deel van mijn omgeving...

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Venka

Re: Het vertelt aan een deel van mijn omgeving...

Bericht door Venka »

Als je thuis komt en zij staat met een deeg roller jou op te wachten dan denk ik dat zij het heeft gelezen :D

Zonder gekheid,hopen dat ze het goed opneemt en dat het voor jou een stapje verder is.
Meisje1991

Bericht door Meisje1991 »

Ik ben net vrij van school... over zo'n 45 minuten kom ik er denk ik wel achter of zus het mailtje wel/niet heeft gelezen en eventueel haar reactie :) Het kan ook zijn dat ze het al wel heeft gelezen, maar nog niet thuis is. Op vrijdagen komt ze vaak tussen 15u-23u thuis ofwel "onvoorspelbaar".

Voor nu ga ik nog even zo relaxed mogelijk die 30km naar huis rijden en dan zie ik het wel vanzelf 8-)
Mike

Bericht door Mike »

Als je je echt heel veel zorgen maakt over of ze het nu wel of niet heeft gelezen kun je ook nog altijd een kort sms'je sturen?
Maar knap dat je het hebt verstuurd. Dat is al een hele goede stap :)
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Moest ik in jouw plaats zijn.
Ik zou het doen als je ouders Facebook hebben via een privé bericht.
Als ik dit zou willen vertellen aan men ouders zou mijn beste vriendin me hierbij helpen, ze wil ook zelf het berichtje sturen.
Hopelijk begrijpen jouw ouders het, dikke knuffel X
Ted

Bericht door Ted »

Spannend voor je. Ben benieuwd hoe je zus gaat reageren! Als ze van je houdt, dan kan ze niet anders dan het respecteren en accepteren.
Ze wil je toch gelukkig zien.
Harro

Bericht door Harro »

Spannend voor je, weet precies hoe het voelt, ik heb het de afgelopen weken ook verteld.
Wel goed van je dat je deze stap gezet hebt.
Mike

Bericht door Mike »

Ben benieuwd hoe het is gegaan met je zus.
Meisje1991

Bericht door Meisje1991 »

Toen ik thuis was, had ze het nog niet gelezen. Ze was met haar vriend in de stad. Aangezien ik zag dat er geen eten voor haar op tafel stond, wist ik dat ze pas na 20u thuis zou komen. Dan is moeder ook thuis, dus was ik bang dat moeder het door de reactie van mijn zus en haar vriend ook meteen hoorde (terwijl ik moeder pas volgende week apart wil inlichten), ondanks dat ik in het mailtje wel had geschreven het nog niet aan moeder te vertellen. Ik durfde toen niet thuis te blijven en was sinds 19u "onderweg" :oops:

Inmiddels heeft mijn zus (en haar vriend) het wel gelezen en heb ik een reactie teruggemaild gekregen, om 21:41u... zij lijken er goed op te reageren. Ze hebben het volgende geschreven:
We vinden het erg dapper van je dat je het hebt verteld. We zullen je hierin steunen en zullen altijd acher je staan. Onze moeder is momenteel thuis dus als je zometeen thuis komt zal het niet uit komen om erover te praten. We praten er wel een ander keertje over als ze weg is.
Fijn, ik ga nu meteen naar huis toe! :D Nog een uurtje rijden en dan ben ik weer thuis :D
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Heel fijn dat je zus achter je blijft staan.

Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Fijn dat je een goede reactie hebt gekregen, nu alleen nog je ouders.