Laten we het inderdaad vooral over de middelen hebben en niet over de diepe betekenis achter waarom. Ik moet zeggen dat ik het een beetje raar vind dat die vraag zo extreem word gesteld.
Het hoort erbij, staand plassen zit in het pakket van dingen die we nou eenmaal niet zomaar kunnen. Het heeft nooit ons ding mogen zijn. Hoe smerig het ook is, laat ons er van genieten. Zulke vragen zijn op alle punten te stellen.
Daan, als het trouwens echt voor urinoir gebruik is zou je ook kunnen kijken naar een 'medicine spoon stp'. Dit is iets wat veel door Amerikaanse jongens wordt gebruikt. Voordeel is dat het kleiner en kleurloos is. Makkelijker is een zak te steken. Daarbij zullen cismannen bij een echte 'plastuit' misschien nog wel herkennen wat je onder de kraan wast of in je zak steekt. Maar een medicine spoon zal anders zijn.
Nadeel.. Duurt langer voordat je het onder de knie hebt en je moet dus ook bewuster zijn van je zaakje zodat je het goed positioneerd.
STP
-
Kilian
Re: STP
ik heb zelf geen STP zou er wel een willen en dan denk ik voor de packer to pee 1 te gaan : http://www.toolshedtoys.com/product_inf ... ts_id/1044" target="_blank
die leek me wel realistisch en had gehoord dat ie ook goed werkte
die leek me wel realistisch en had gehoord dat ie ook goed werkte
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
EdwinJulian
@ Nathan: Ja, die kwam ik ook veel tegen idd. Haal je die gewoon bij de apotheek? Je hebt ook van die dingetjes uit kampeerwinkels. Ga morgen de stad maar eens in denk ik. Kijken wat ze me kunnen aanbieden 
@ Killian: aangezien ik nog lang niet overal 'out' ben, zoek ik gewoon iets wat in mn broekzak past, zonder packer. Maar ziet er wel goed uit
Ik weet niet of ik het echt voor urinoirs wil gaan gebruiken, voorlopig maar ff thuis oefenen en in hokjes met een deurtje en dan zie ik wel weer verder.
@ Killian: aangezien ik nog lang niet overal 'out' ben, zoek ik gewoon iets wat in mn broekzak past, zonder packer. Maar ziet er wel goed uit
Ik weet niet of ik het echt voor urinoirs wil gaan gebruiken, voorlopig maar ff thuis oefenen en in hokjes met een deurtje en dan zie ik wel weer verder.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Kilian
ja oke dan ga je die niet in je broek houden snap ik 
ik ben echt zo bang dat mijn vader dan mij uit gaat lachen dat ik n stp heb en dat iedereen dan te horen krijg wat ik nu weer in mn broek heb zitten
dat houd me echt tegen om t te kopen (behalve het geld dan)
ik ben echt zo bang dat mijn vader dan mij uit gaat lachen dat ik n stp heb en dat iedereen dan te horen krijg wat ik nu weer in mn broek heb zitten
dat houd me echt tegen om t te kopen (behalve het geld dan)
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
EdwinJulian
Ja, dat kan ik me voorstellen :S Mijn ouders weten niet eens dat ik een rolletje sokken in mn onderbroek heb soms
Gaan ze ook niet tof vinden ben ik bang... En duur zijn ze ook idd, die 'realistische' dingen.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina 
-
Nathan90
Duur hoeven ze niet te zijn. De link van Eva is een stp die je zelf in een packer kan zetten en een mr. Limpy is niet zo duur.
Maar in ieder geval, medicine spoons, ik heb mijne besteld. Het is voor baby's, dus wie weet vind je het ergens op de baby afdeling. Kost geen drol, alleen even het einde afzagen in 45 graden.
En betreft kampeerwinkels, ik weet dat de Bever zwerfsport soms de Whiz Freedom verkoopt.
Maar in ieder geval, medicine spoons, ik heb mijne besteld. Het is voor baby's, dus wie weet vind je het ergens op de baby afdeling. Kost geen drol, alleen even het einde afzagen in 45 graden.
En betreft kampeerwinkels, ik weet dat de Bever zwerfsport soms de Whiz Freedom verkoopt.
-
EdwinJulian
Dank je wel, EngelEngel schreef:Hoi Daan,
Snap wel dat je dat graag wilt. Mijn vrouw snap niet dat ik zo nodig mijn teennagels moet lakken want dat ziet toch (voorlopig)niemand zegt ze. En als ik thuis op hakken loopt vind ze dat geklakt niet leuk. Toch doe ik het omdat ik me daar goed bij voel.( ga er wel viltjes onder plakken)