hoge hakken
-
Miazara
Re: hoge hakken
Ik heb nooit echt problemen gehad met hakken, begon met iets van 3 cm. tegenwoordig iets van 7~9 cm. Begin niet meteen heel erg hoog. Ik heb eigelijk nooit hoeven leren lopen op hakken. Ondertussen is het wel zo dat ik bijna alleen nog maar op hakken kan lopen haha, plat schoenen zorgen ervopor dat mijn tenen te veel omhoog komen, op blote voten gaat nog wel prima grappig genoeg. 
Code Sorceress
-
diederique
Je wil toch graag dat het voor de ander ook leuk is om er naast te lopen. Wat heeft lief C er aan als ik alleen maar loop te stralen en te fonkelen terwijl zij er 25 cm korter naast moet dribbelen. Ik vind het belangrijk als we samen ergens zijn dat het plaatje er als totaal harmonieus uit ziet; dan ik maar iets minder (lang).thegirlinme schreef:Het gaat toch niet om het plaatje? het gaat er om of jij dan kunt zien waar je heen moet, terwijl je lief enkel de dikke buiken van de andere toeristen ziet..
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
mvhland
Dat met dat rechtop lopen vind ik wel herkenbaar. Zeker met wat hogere hakken heb je gauw het gevoel voor- of achterover te kukelen. Breedte van de hak zelf maakt ook wel wat uit.
Maar ja, oefening baart kunst en tegenwoording kan ik er ook wel aardig mee dansen
Maar ja, oefening baart kunst en tegenwoording kan ik er ook wel aardig mee dansen
-
Arike
mijn hakhoogte ligt gemiddeld zo op een 6 cm of zes
Overigens vind ik pumps met een hakje er best wel bij horen om een zakelijke outfit af te maken...
Overigens vind ik pumps met een hakje er best wel bij horen om een zakelijke outfit af te maken...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
intrans
Ik ben verslaafd aan hakken, kan er heel de dag door op lopen.
Ik vind hakken super schattig en gewoon van het lopen op hakjes wordt ik al blij, haha, een hak-kick. (klinkt vaag) ;s
Helaas ben ik wel een reuzin op hakken, ben van mijzelf al 1.84-1.85 en met hakken ben ik dus 1.90 of langer.
Achja, modellen zijn ook zo lang dus wat laat je, maarja toch vind ik het soms wel een beetje eng..
Groetjes.
Ik vind hakken super schattig en gewoon van het lopen op hakjes wordt ik al blij, haha, een hak-kick. (klinkt vaag) ;s
Helaas ben ik wel een reuzin op hakken, ben van mijzelf al 1.84-1.85 en met hakken ben ik dus 1.90 of langer.
Achja, modellen zijn ook zo lang dus wat laat je, maarja toch vind ik het soms wel een beetje eng..
Groetjes.
-
KarenTS
ik loop op allerlei schoen ,van flatjes tot hakken van 12 cm,op n feestje.Op hakken lopen moest ik wel leren,zeg maar hoe er op een mooie,elegante ,natuurlijke manier op te lopen
-
Claire
Hakken vind ze heerlijk tot centimeter of 8-9.
Loopt fijn ziet er leuk uit en aan het eind van de dag doen je voeten pijn en dan doe je ze uit en dat voelt dan heeeeerlijk
Loopt fijn ziet er leuk uit en aan het eind van de dag doen je voeten pijn en dan doe je ze uit en dat voelt dan heeeeerlijk
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Anon20180501
Meestal loop ik op hakken van 5 à 6 cm. Ik het ze tot en met 10 cm maar die draag ik zelden, eigenlijk alleen als ik zeker weet dat ik niet de hele tijd moet blijven staan, dat is sowieso altijd al een probleem voor mij geweest.
Met platjes heb ik gelijkaardige problemen als Miazara maar ik krijg daarbij ook last van knieën, typisch?? Bovendien, met mijn 1.62 mtr, maatje 37/38 en een hakje kijken ze ook niet zo snel over mij heen.
Met platjes heb ik gelijkaardige problemen als Miazara maar ik krijg daarbij ook last van knieën, typisch?? Bovendien, met mijn 1.62 mtr, maatje 37/38 en een hakje kijken ze ook niet zo snel over mij heen.
-
jessica
http://www.telegraaf.nl/vrouw/beauty/21 ... ama__.html
Heel herkenbaar, als ik een lange tijd op hogere hakken loop dan voelen mijn voeten niet zo fijn aan, maar het staat zo mooi. Dat is het compromis dat ik dan maar moet maken. Maar als ik weet dat het een avond dansen wordt dan kies ik toch liever voor de sneakers of ander comfortabel schoeisel. Maar een garderobe zonder hakken dat kan echt niet
Heel herkenbaar, als ik een lange tijd op hogere hakken loop dan voelen mijn voeten niet zo fijn aan, maar het staat zo mooi. Dat is het compromis dat ik dan maar moet maken. Maar als ik weet dat het een avond dansen wordt dan kies ik toch liever voor de sneakers of ander comfortabel schoeisel. Maar een garderobe zonder hakken dat kan echt niet
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
-
Freetouch
oh ik hoor bij die 10%...
heb nooit last van hoge hakken, maar toch loop ik graag op mijn sneakers (wellis waar ook prada...
)
heb nooit last van hoge hakken, maar toch loop ik graag op mijn sneakers (wellis waar ook prada...
“good enough”