eenzaam proces
-
Simão
Re: eenzaam proces
De ander kan nl niet raden dat het een onderwerp is waar je graag over praat. Of dat er überhaubt over te praten valt. Het is voor andere mensen een mysterie. Als je er zelf over begint aangeeft dat je het fijn vind om over te praten, komt misschien ook wel vaker de vraag hoe het nu gaat.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Fay
Re: eenzaam proces
De eenzaamheid die ik heb gevoelt de afgelopen weken waren vooral, eenzaamheid uit een ver verleden
Mij transitieproces ligt stil momenteel, in die zin,ik doe er actief niets mee, ik slik mijn hormonen en dat is het, het hoeft even niet, rust
Ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd, ik weet wat me te doen staat
In hier en nu voel ik me dan ook niet eenzaam mbt mijn proces, omdat ik er actief niets mee doe,ik ben vooral blij met de steun die ik heb gevonden mbt ene ander proces waar ik nu doorheen ga,verleden, en het weten dat ik eindelijk heb kunnen beginnen aan de weg naar mijzelf, omdat ik weet wat ik de tools in handen heb, met hulp
Ik durf er op te vertrouwen dat er tzt vanzelf ruimte komt om weer stap voor stap actief aan de slag te gaan met mijn transitie, tot die tijd, doen we daarin even niets
Fay
Mij transitieproces ligt stil momenteel, in die zin,ik doe er actief niets mee, ik slik mijn hormonen en dat is het, het hoeft even niet, rust
Ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd, ik weet wat me te doen staat
In hier en nu voel ik me dan ook niet eenzaam mbt mijn proces, omdat ik er actief niets mee doe,ik ben vooral blij met de steun die ik heb gevonden mbt ene ander proces waar ik nu doorheen ga,verleden, en het weten dat ik eindelijk heb kunnen beginnen aan de weg naar mijzelf, omdat ik weet wat ik de tools in handen heb, met hulp
Ik durf er op te vertrouwen dat er tzt vanzelf ruimte komt om weer stap voor stap actief aan de slag te gaan met mijn transitie, tot die tijd, doen we daarin even niets
Fay