Jeste schreef:Verbazingwekkend hoe snel het soms kan gaan.
"Omdat je deze dingen al hebt besproken met de psycholoog van de PIG is het wel duidelijk" zei de psycholoog van het VU. En dat terwijl die psychologen helemaal geen contact met elkaar hebben. Ik had alleen zelf gezegd dat ik het bij de PIG veel over mijn tegenstrijdigheden had gehad.
Misschien kwamen ze elkaar tegen in de kroeg
Maar fijn toch geniet ervan
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
Jeste schreef:Verbazingwekkend hoe snel het soms kan gaan.
Bij mij ging het ook opeens zo snel bij het VU. Ik dacht dat het nog wel een flinke tijd zou duren, want op de vragenlijsten had ik een heleboel tegenstrijdigheden over vrouwelijkheid ingevuld (ik ben nogal androgyn en dat zal niet veranderen). Ik dacht dus dat er nog heel wat gesprekken zouden volgen.
Het liep echter anders, want opeens kreeg ik groen licht. "Omdat je deze dingen al hebt besproken met de psycholoog van de PIG is het wel duidelijk" zei de psycholoog van het VU. En dat terwijl die psychologen helemaal geen contact met elkaar hebben. Ik had alleen zelf gezegd dat ik het bij de PIG veel over mijn tegenstrijdigheden had gehad.
Maandag hoor ik het van mijn psych van het VU maar als het goed is bij mij neemt de VU de diagnose ook over.De machtiging is de deur uit dat ze info mogen opvragen bij het PIG.Ik heb afgelopen vrijdag Alwin ook ingelicht maar hij maakt er geen probleem van.
Helaas, het kan ook anders.
We hebben toch al vijf gesprekken gepland staan; hoe zo moet het sneller? (uitspraak dd 25/11 van een niet nader genoemde VU psychologe)
Inmiddels weer een stukje verder!!!! Ben gebeld door het VU: Ik heb groen licht gekregen. Maandag a.s de dexa scan en woensdag naar de endo. Dat alles op 1 dag na binnen drie maanden na de start van de diagnostische fase. Ik ben super blij!!!
Anne1957 schreef:Inmiddels weer een stukje verder!!!! Ben gebeld door het VU: Ik heb groen licht gekregen. Maandag a.s de dexa scan en woensdag naar de endo. Dat alles op 1 dag na binnen drie maanden na de start van de diagnostische fase. Ik ben super blij!!!
Gefeliciteerd
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
Anne1957 schreef:Inmiddels weer een stukje verder!!!! Ben gebeld door het VU: Ik heb groen licht gekregen. Maandag a.s de dexa scan en woensdag naar de endo. Dat alles op 1 dag na binnen drie maanden na de start van de diagnostische fase. Ik ben super blij!!!