Beetje zat anti VU berichten
-
Janneke
Re: Beetje zat anti VU berichten
Dat het zelden goed gaat in de VU is absoluut niet waar. Vanuit mijn eigen visie en het kontakt dat ik met velen heb de afgelopen 20 jaar zijn er nauwelijks slechte berichten afgezien van een paar zuurpruimen hier.
-
Fay
Daarin heb je ietwat gelijk, zelden is wellicht overdreven , en wat de een fout vindt gaan vindt de ander ok, toch, er is iig zeker ruimte voor veel verbetering imo
btw, is dat nou nodig, een term als zuurpruimen? je kan je mening ook iets anders formuleren lijkt mij
Fay
btw, is dat nou nodig, een term als zuurpruimen? je kan je mening ook iets anders formuleren lijkt mij
Fay
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Dit forum is er vooral ook voor dat er ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Anders heeft het weinig zin, nietwaar? Een belangrijk deel van ons volgt vroeg of laat het traject via het VUmc. Een deel van de ervaringen is positief; een deel is negatief. Dat mag hier gewoon gedeeld worden.
Misschien is het aardig als er meer positieve ervaringen worden geplaatst. Dat wel.
Misschien is het aardig als er meer positieve ervaringen worden geplaatst. Dat wel.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Raisa
Als je het mij vraagt is er een verschil tussen ervaringen uitwisselen en ronduit bashen.
-
Eva
- Beheerder
En hoe en door wie wordt de grens bepaald?
-
Raisa
Het is een vage grens, maar over het algemeen worden zulke berichten gekenmerkt door onredelijkheid en absoluutheid.
-
Eva
- Beheerder
Je hebt gelijk. Da's vaag. Jouw mening en de mijne (voorzover überhaupt al vergelijkbaar) lijken soms in de verste verte niet op die van anderen. Enig liberalisme zou me lief zijn, maar het wordt me gaandeweg duidelijker dat dit op een forum zowel een zeer wijds begrip als een uiterst benauwend uitgangspunt kan zijn.
-
Jannet V
Te vaak zijn het geen ervaringen die hier uitgewisseld worden, was dat maar zo dan zou ik kunnen kiezen. Meestal voelt het als (sorry voor deze belachelijke woorden) propaganda. Op andere fora zal het niet anders gaan, die illusie heb ik al laten varen. Ik begrijp ook niet dat gelijkgestemden elkaar niet proberen te helpen, sterker nog, ze proberen elkaar te vermoorden. Terwijl het kleine clubje wat we zijn in de samenleving, juist samen sterk zou moeten zijn. Er is zoveel mogelijk als we samen kunnen zijn maar blijkbaar is de strijdt het ultieme genot. Waarom???
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Raisa
Ik heb daar meen ik een redelijk beeld van, maar dat deel ik liever niet openlijk om nog meer drama te voorkomen.Jannet V schreef:Terwijl het kleine clubje wat we zijn in de samenleving, juist samen sterk zou moeten zijn. Er is zoveel mogelijk als we samen kunnen zijn maar blijkbaar is de strijd het ultieme genot. Waarom???
-
Eva
- Beheerder
Misschien is het traject zoals wij dat kennen wel een van de meest egocentrische perioden voor een mens die er zijn, Jannet. Dat roept reacties op die een mens voorheen nooit van zichzelf had verwacht en achteraf misschien zal betreuren. Van dat voor- en na-stadium is niet veel bekend. Het traject is heftig, soms op aspecten die een mens niet had verwacht en ook achteraf kunnen verbazen.
Dat het soms tot verzuring van een forum leidt (of lijkt te leiden) is verdrietig, maar moeilijk te vermijden.
Dat het soms tot verzuring van een forum leidt (of lijkt te leiden) is verdrietig, maar moeilijk te vermijden.