wel..

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180730

Re: wel..

Bericht door Anon20180730 »

neen leuk is het niet, maar ts zijn is helemaal niet leuk.. Je krijgt er alleen iets voor terug dat je niet wilt missen ;) heb afgelopen week ook gebroken met iemand, ben er nu nog leeg van..
Fay

Bericht door Fay »

euh, idd, wanneer wordt het leuk?

btw, ik heb enorm de neiging totaal geen energie meer in die persoon te steken en nog niets eens uit te spreken wat me dwars zit,denk zelf onderhand maar eens na, female hormones?

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 07 sep 2014, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180730

Fay, als je niets ervaart wat het leuk maakt voor je, dan gaat er iets niet goed..
Fay

Bericht door Fay »

Niet helemaal mee eens, er zijn genoeg redenen aanwezig die het een stuk minder leuk maken dan het zou kunnen zijn en waar je met al je vermogen wat je in je hebt aan werkt ,maar wat - nog - niet de gewenste resultaten geeft en waar je ook niet 1 2 3 invloed op hebt

Willen alleen is niet altijd genoeg, omstandigheden bepalen veel

Die omstandigheden onder de loep nemen brengen wel verandering maar ook niet altijd op de manier zoals je het wenst, en je hebt niet alles in de hand

kortom, het is nog flink knokken en de energie is er momenteel weer eens uit

Fay
Anon20180730

ik geloof je graag, van flink knokken raakt je energie op.. Ik vind 'knokken' overigens niet meer bij me passen, ik raak er steeds meer van in onbalans, maar ja.. soms moet je wel eens een flinke schop geven aan je omgeving die je dwarszit ;)
Fay

Bericht door Fay »

Dit traject vergt knokken, en het liefst zou ik ook de komende maanden in de rustige natuur willen zitten waarin ik ff niets hoef en tot rust kan komen zoals ik het wil, maar dat is nog niet aan de orde en is het dus nog ff doorbijten

Fay
Fay

Bericht door Fay »

Ohja, je zit via facebook ineens in contact met mensen die jou zouden kunnen kennen uit je geboorteplaats, wat doe je

Lastig hoor dat steeds maar omheen draaien niet willen laten doorschemeren hoe het bij je zit want je wil niet dat er gepraat gaat worden, en je verleden achter je te laten maar je heb het er wel best naar je zin

Dus, wat doe je, blijf je je verschuilen verstoppen, of speel je open kaart zodat daar iig duidelijkheid over bestaat

Het is natuurlijk slechts facebook, maar toch, veel contacten die ik via facebook heb worden ook real life contacten

wat is wijsheid>? wat doen jullie mbt omgeving? weet iedereen hoe het bij je zit of juist niet?ook de buuvrouw waar je ooit naast woonde, mensen van je middelbare school?

wie wel wie niet?

Fay
jacqueline

Bericht door jacqueline »

ik heb een boel niet ingevuld op FB...en ja ik weet hoe het voelt met mensen te moeten breken waar je veel van verwacht (hebt)....en dan merk je dat stress al je energie uit je lichaam zuigt en dat je op een gegeven moment niks meer kan.....Voorlopig ga ik nog niet aan nieuwe contacten beginnen voordat ik de srs heb gehad en ik van de androcur af ben. Daarna kan ik psychisch ook sterker worden....Nu is het een puinhoop
Anon20180730

jacqueline schreef:ik heb een boel niet ingevuld op FB...en ja ik weet hoe het voelt met mensen te moeten breken waar je veel van verwacht (hebt)....en dan merk je dat stress al je energie uit je lichaam zuigt en dat je op een gegeven moment niks meer kan.....Voorlopig ga ik nog niet aan nieuwe contacten beginnen voordat ik de srs heb gehad en ik van de androcur af ben. Daarna kan ik psychisch ook sterker worden....Nu is het een puinhoop
stress is een energieslurper. 'Knokken en doorbijten zonder energie' wordt ook een lastige om vol te houden. ik vraag me overigens wel af welk verband je bedoelt tussen androcur en het aangaan van nieuwe contacten? Ook de srs is geen wondermiddel alsof al je puinhoop problemen dan zijn en/of raken opgelost. Zo te horen is de srs voor jou een toekomstig wensscenario, maar wat je als 'oplossingsrecept' in die zin mogelijk wel eens kan tegenvallen..
Laatst gewijzigd door Anon20180730 op 08 sep 2014, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Fay

Bericht door Fay »

Vervelend te lezen,psychisch puinhoop, weer door de andro?

De kern van mijn voorbeeld is dat ik het erg lastig vindt om er dus om heen te draaien ipv te zeggen, this is me, zo ben ik, dit is mijn proces, take it or leave it, er zit natuurlijk angst voor afwijzing onder en zoals ik schreef, er vallen steeds meer mensen weg, toch blijf ik dit pad bewandelen en de houding, this is me take it or leave it, bevalt beter dan alles maar beheersbaar en ok houden omwille van... anderen..done, with that, nu alleen nog wat energie terugvinden

En ook ik denk, nie heilig die srs, je leven gaat door en ergens moet je je proces ook gaande houden

Fay