nagels
-
Sunny
Re: nagels
Ik gebruik meestal een base coating, en dan óf nog een laagje erover zodat ze wat witter zijn, óf wat gloss. Ook ik heb mijn nagels lang, maar ben meer van de natuurlijke kleuren... Hoewel donkerpaars af en toe wel awesome is 
-
Zierota
Ik moet weer eens een nieuw filmpje maken want de nageltjes zijn weer eens gegroeid.
-
finesse
men neme een goede handcreme en wat olijfolie voor de nagelriemen....drie maal daags
vervolgens de vijl van de etos of het kruidvat om elke dag ...
als nagellak gebruik ik die van the Mac....wel wat duurder maar droogt binnen 3 minuten! heerlijk als je 'nog je nagels moet doen' en naar die afspraak toe moet.
en voor de teennageltjes kun je ze ook gebruiken
vervolgens de vijl van de etos of het kruidvat om elke dag ...
als nagellak gebruik ik die van the Mac....wel wat duurder maar droogt binnen 3 minuten! heerlijk als je 'nog je nagels moet doen' en naar die afspraak toe moet.
en voor de teennageltjes kun je ze ook gebruiken
-
KarenTS
voor de komende kerst ga ik voor mooie diep paarse nagellak !
-
Arike
Paarse nagellak is op dit moment ook mijn favo! 
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Fay
Paars, kobaltblauw, my favorites
Joyy
Joyy
-
Laura
Ik heb vrijdag jl. gelnagels laten zetten omdat ze altijd afbraken. ik ben e cht super tevreden over. 
-
Aris
Heb mijn nagels altijd al heel lang , ook tijdens mijn werk als beroeps militair en vrachtwagen chauffeur.
Natuurlijk braken ze dan ook wel, maar over het algemeen kan ik ze toch heel lang , lang houden.
Dan heb ik het dus over 6 tot 10 mm vanaf de vingertoppen uitstekend, daar na gaan ze ook scheuren en breken, en langer is ook niet echt handig
Binnenkort wel eens foto er van maken.
Kleuren hoe ik wel van, experimenteer ook met diverse lagen of meerdere kleuren op 1 nagel, of om en om andere kleur.
Nu heb ik lila, met gouden glitter laagje, daar onder een base coat en een blanke glanslaag er over
craquelle vind ik ook vaak wel leuk, heb dus zelden gewoon 1 kleur, vaak bont
Natuurlijk braken ze dan ook wel, maar over het algemeen kan ik ze toch heel lang , lang houden.
Dan heb ik het dus over 6 tot 10 mm vanaf de vingertoppen uitstekend, daar na gaan ze ook scheuren en breken, en langer is ook niet echt handig
Binnenkort wel eens foto er van maken.
Kleuren hoe ik wel van, experimenteer ook met diverse lagen of meerdere kleuren op 1 nagel, of om en om andere kleur.
Nu heb ik lila, met gouden glitter laagje, daar onder een base coat en een blanke glanslaag er over
craquelle vind ik ook vaak wel leuk, heb dus zelden gewoon 1 kleur, vaak bont
-
Fay
Feesje gehad, 2 nagels afgebroken, uitgemaakt voor homo, gei bent gewoon een homo, meer nie!
Sjoit, voorzichtigheid geboden volgende keer, en hartelijk gelachen om de homo-opmerking
Joyy
Sjoit, voorzichtigheid geboden volgende keer, en hartelijk gelachen om de homo-opmerking
Joyy
-
J1nny
Mwah, in wezen zouden ze in mijn geval nog gelijk hebben ook, ben zo lesbisch als de pieten...........