Nee, klopt niet Niek. Wervel, heup en full body. Drie scans zijn het.
Maar je verhaal is helaas niet de eerste Daan. Ik weet ook precies wie je bedoelt (heb gelukkig zelf nog geen aanvaring met haar gehad, maar ken voldoende verhalen) Ik zou niet wachten tot de tweede keer maar direct een klacht indienen (even aangeven welk tijdstip je belde ook). Besprak het net met mijn vriend. Hij zei, aangeven bij het VU zelf, bij Transvisie en bij je zorgverzekeraar.
Arrogante medewerkster VU
-
Nathan90
-
Elrik
Re: Arrogante medewerkster VU
Nou, als je al een klacht wil indienen zou ik het alleen bij de VU doen, Transvisie en zorgverzekeraar lijkt me een beetje overkill.. 
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Sterker nog: PB-ijzer is ook geen probleem. Ik heb een aanvullend haarwerk dat met metalen klemmetjes aan mijn schaarse eigen haar is bevestigd. "Effe" losmaken en weer vast vind ik geen optie, maar dat was geen probleem. Er werd een notitie gemaakt bij de scan over de reden van die beeldverstoring.Silvia schreef:... dus als je heel je lichaam chirurgische metaal in je lichaam heb dan kan je er gerust onder , alleen op de foto's zien ze wel dat metaal maar ze kunnen je bot ook best goed zien
Bij mij werd dus wel degelijk ook het hoofd gescand. Wanneer het zo ver is, gewoon even vertellen. Niets aan de hand.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Veronica
Niet echt aangezien het veel vaker gebeurt dat die vrouw mensen respectloos behandeld.Elrik schreef:Nou, als je al een klacht wil indienen zou ik het alleen bij de VU doen, Transvisie en zorgverzekeraar lijkt me een beetje overkill..
-
Niek68
dan is het veranderd bij ons kon een full body absoluut niet en werd dan ook ook nooit gedaan alleen de heup en de wervels je was dan ook zo klaar. Maar ik werk dan ook al een aantal jaar niet meer.Nathan90 schreef:Nee, klopt niet Niek. Wervel, heup en full body. Drie scans zijn het.
Maar je verhaal is helaas niet de eerste Daan. Ik weet ook precies wie je bedoelt (heb gelukkig zelf nog geen aanvaring met haar gehad, maar ken voldoende verhalen) Ik zou niet wachten tot de tweede keer maar direct een klacht indienen (even aangeven welk tijdstip je belde ook). Besprak het net met mijn vriend. Hij zei, aangeven bij het VU zelf, bij Transvisie en bij je zorgverzekeraar.
There's only one way of life and that's your own
-
Amy
Ik weet denk ik ook wel welke vrouw dat is geweest.Veronica schreef:Niet echt aangezien het veel vaker gebeurt dat die vrouw mensen respectloos behandeld.Elrik schreef:Nou, als je al een klacht wil indienen zou ik het alleen bij de VU doen, Transvisie en zorgverzekeraar lijkt me een beetje overkill..
-
Nathan90
Ik vind het zelf ook geen overkill. Als dit nou de eerste keer zou zijn dat ik een dergelijk verhaal hoor zou ik inderdaad zeggen, laat het VU wat weten. Of misschien zelfs, zuur, maar ze zal wel een slechte dag hebben gehad. Laat maar zitten.
Maar ik heb het nu vaak zat gehoord en wat ze doet kan ze gewoon niet maken. Dan werk je bij de verkeerde receptie als ze meneer/mevrouw verkeerd wil gebruiken zonder reden. Discussie voeren terwijl ze hem binnen 2 tellen kan doorverbinden naar de afdeling waar de dexa gebeurt. Bij andere mensen moeilijk doen over hormoonaanvragen, afspraken maken, ronduit dwars liggen. Allemaal nergens voor nodig.
Maar ik heb het nu vaak zat gehoord en wat ze doet kan ze gewoon niet maken. Dan werk je bij de verkeerde receptie als ze meneer/mevrouw verkeerd wil gebruiken zonder reden. Discussie voeren terwijl ze hem binnen 2 tellen kan doorverbinden naar de afdeling waar de dexa gebeurt. Bij andere mensen moeilijk doen over hormoonaanvragen, afspraken maken, ronduit dwars liggen. Allemaal nergens voor nodig.
-
Madeleine
Nou ja zorgverzekeraar hoeft niet meteen, maar Transvisie kan heel nuttig zijn voor een stuk dossiervorming over "niet al te beste" cliëntbenadering.Elrik schreef:Nou, als je al een klacht wil indienen zou ik het alleen bij de VU doen, Transvisie en zorgverzekeraar lijkt me een beetje overkill..
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..
-
Ilse
Ook esmaralda niet en zeker bianca niet. Deze drie hebben mij ook altijd netjes te woord gestaan, goed geholpen en ook nog tijd om even te kletsen.jacqueline schreef:Margriet is het zeker niet en Bianca ook niet. Er werkt daar wel een Monique waar me de haren van overeind gaan. Dan zal het die wel zijn
maar inderdaad heb ik 3 weken geleden ofzo diezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ik schrok er gewoon van.
haar naam weet ik niet meer, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt van de andere dames.
Een erg onaangenaam persoon en ze zal vast haar best doen en een opdracht hebben meegekregen, maar dit is niet best.
Kan me er nu nog over opwinden, maar doen we mooi niet
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Fay
Ik ken die namen nie eens, blond? stekeltjeshaar?
beesje, naam...
Faykes
beesje, naam...
Faykes