Fay schreef:
Jaloers ten dele, mijn tijd komt nog en ik ik mag er sowieso nu ook al behoorlijk wezen en ik heb toch mooi een aantal dagen strand, zon, bruin bakken en ontspanning meegemaakt
Fay
Hartstikke knap Fay en vooral dat laatste wat je zegt, ontspanning, is belangrijk
Heb je helaas niet gezien op het strand, ben vrijdag nog geweest met de kinderen
Beetje ver weg voor mij, dit was zon typische familiecamping, alles netjes geregeld, vooral kinderen dus..mijn zus stond er en die ging ik even wat spullen brengen, zelf zou ik er nooit gaan staan, wel 200 meter van het strand af dus mocht ik weg hebben moeten rennen, was ik zo weer bij mijn tent
Ik heb mijn bezwaren overwonnen en een zwemrokje aangeschaft. Op strand zwem , zon ik nu topless ; ik loop alttijd een stukje verder Van de opgang En dan is het meestal aangenaam rustig .
In meertjes , zoals in het amsterdamse bos Een zwemrokje en een bikinitopje . Eigenlijk nog nooit last gehad ..... Nu zelfvetrouwen genoeg om desnoods naar een buitenzwembad Te gaan .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Ik heb gewoon een net badpak. Er schijnen binnenkort foto's gepubliceerd te worden van mij in dat badpak, afgelopen weekend. Ik hou mijn hart wel vast hoor.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy